راه اندازی خانه سیار برای بی خانمان ها

به گزارش کد الکترونیک، گرمخانه سیار اتوبوسی با هدف تسریع در خدمت رسانی به افراد بی خانمان و کارتن خواب در محدوده منطقه18 راه اندازی شد.

راه اندازی خانه سیار برای بی خانمان ها

جهت دریافت خدمات بازسازی و نوسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

کد الکترونیک / مریم قاسمی: سازمان رفاه، خدمات اجتماعی شهرداری منطقه18 با راه اندازی گرمخانه سیار اتوبوسی، به صورت شبانه روزی در نقاط حساس و آسیب خیز تردد و به افراد بی خانمان و کارتن خواب خدمت رسانی می نماید.

حسین هوشمند مدیر این مرکز می گوید: این اتوبوس از ساعت20 در منطقه مستقر و در محله های نعمت آباد، شهرک صادقیه، احمدآباد مستوفی و... در گردش است و به افراد بی خانمان و کارتن خواب خدمات متنوع و رایگان می دهد.

به گفته هوشمند، این گرمخانه سیار به امکاناتی مثل بخاری، پتو و اقلام بهداشتی و تجهیزات گرمایشی مجهز است و در کنار ارائه وعده غذای گرم و معاینه رایگان پزشکی، این افراد را به نزدیک ترین گرمخانه شهر انتقال می دهد.

او می افزاید: شهروندان اگر بی خانمان و کارتن خوابی را در محل زندگی خود دیدند، می توانند با سامانه137 تماس بگیرند و موضوع را مطرح نمایند تا هرچه زودتر پیگیری و گرمخانه سیار در محل حاضر گردد.

هوشمند در سرانجام می گوید: راه اندازی اتوبوس سیار از طرح هایی بود که با استقبال شهروندان ساکن در حریم منطقه18 همراه شده و پیغام های قدردانی خود را به سامانه اعلام نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 804

به "راه اندازی خانه سیار برای بی خانمان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی خانه سیار برای بی خانمان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید