راهنمای سفر به پنانگ مالزی

به گزارش کد الکترونیک، پنانگ جزیره ای است در شمال غربی مالزی که دارای طبیعت زیبا و آب و هوایی مطلوب است . و مکانی بسیار عالی برای تفریح و استراحت گردشگران تور مالزی است. این جزیره با ساحلی زیبا مجموعه ای از ورزش های آبی، موزه و معبد، جنگل و طبیعت، حیات وحش و پارک های طبیعی، تنوع غذایی با طعم های دلچسب، بازارها و مراکز خریدمقصدی بسیار زیبا برای یک مسافرت بسیار هیجان انگیز می باشد.

راهنمای سفر به پنانگ مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

بهترین زمان سفر به پنانگ

پنانگ دارای آب و هوایی استوایی است و به همین دلیل در طول سال تغییرات کمی از نظر آب و هوایی در این جزیره به وجود می آید. در پنانگ کمترین درجه حرارت 20 درجه و بیشترین درجه حرارت 30 درجه می باشد . رطوبت هوا نیز بسیار بالاست و وقتی وارد پنانگ می گردد همانند این است که وارد سونا شده اید و یا در پتوی گرمی پیچیده شده اید.

هتل های پنانگ

بهترین هتل های پنانگ از نظر گردشگران تور پنانگ هتل های شانگری لا، هارد راک، فلامینگو بای بیچ هستند . و هتل هایی که هزینه اقامت آنها کمتر است هتل سنترال جرج تاون و هتل چولیا هیرتج نیز مطلوب است. همچنین برای نزدیک بودن به تفریحات دریایی باید در هتل های ساحلی اقامت کنید که به شما هتل های ساحل باتو فرینگی را پشنهاد می کنیم.

غذاهای پنانگ

در پنانگ غذاهای بسیار رنگارنگ و خشمزه ای وجود داره که اشتهای هر کسی با دیدن انها باز میشه. معروف ترین خوراکی های این جزیره از نظر گردشگران چارکوای تو، کلی پات چیکن رایس، نسی کندر، سوپ ماهی، میوه پاپایا، میوه رامبوتان، پسمبور و میوه لنگست می باشد. همچنین محصولات شهر پنانگ که می توانید به عنوان سوغاتی خریداری کنید شکلات، بیسکویت تمبون، ادویه های مخصوص، چای سبز و سیاه، میوه های خشک، پارچه های ابریشمی، ظروف تزئینی مسی و جواهرات بدلی می باشد.

جاذبه های گردشگری پنانگ

مهم ترین جاذبه توریستی پنانگ ساحل زیبای پنانگ و همچنین ورزش های آبی پنانگ می باشد. علاوه بر این مزرعه پروانه ها، موزه اسباب بازی، معبد کک لوک سی، محله چینی ها، باغ گیاه شناسی، موزه پراناکان و قلعه کورن والیس از جاذبه های گردشگری دیگر این جزیره زیباست.

شبه جزیره پنانگ یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری مالزی می باشد . که برای مسافران تور مالزی مکانی است که می توانند ار شلوغی و هیاهوی کوالالامپور دور باشند و در آرامش تعطیلات خود را سپری نمایند. مسافران تور پنانگ با لذت بردن از غذاهاو خوراکی های لذیذ ، سواحل ماسه ای طلایی، نخل های بلند، جنگل های استوایی، حیوانات، پرنده ها و میوه های گوناگون مسافرتی عالی را برای خود رقم بزنند. در این مطلب ما به راههای رسیدن به این جزیره از شهر کوالالامپور را توضیح می دهیم .

راه های رسیدن به پنانگ

شما می توانید از سه طریق به پنانگ سفر کنید. اول استفاده از خطوط هوایی دوم به وسیله دریا و سوم ره های زمینی. اگر روزهای کمتری را می خواهید در مالزی بمانید بخصوص گردشگرانی که با تور مالزی سفر می نمایند به شما پیشنهاد می دهیم هوایی به پنانگ سفر کنید. چرا که بلیط هواپیما در مالزی قیمت مناسبی دارد ، و هر روز 10 پرواز از کوالالامپور به پنانگ صورت می گیرد.در 20 کیلومتری شهر پنانگ فرودگاه پنانگ واقع شده است که برای رفتن به شهر خوب است از تاکسی فرودگاه بهره ببرید.

اگر دوست دارید با خوردو شخصی به پنانگ سفر کنید. از راه های آبی بهره ببرید. ابتدا به Butterworth می روید و سپس از آنجا سوار برکشتی شده و به سمت پنانگ حرکت می کنید. و همچنین می توانید خودرو شخصی خود را با کشتی به پنانگ ببرید.

سومین راستا راه آبی است. اگر می خواهید با خودرو شخصی خود به جزیره بروید می توانید از روی پلی که مالزی را به پنانگ وصل می نماید به این جزیره سفر کنید که بزرگترین پل های دنیا است طول پل حدود 13.5 کیلومتر است گفتنی است فاصله کوالالامپور تا پنانگ 5 کیلومتر است.

منبع: لذت سفر
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 291

به "راهنمای سفر به پنانگ مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به پنانگ مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید