خزان تماشایی پارک ایالتی آلگونکین در کانادا

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران: پاییز فصل تماشایی برای بازدید از پارک آلگونکین در کانادا است. در این زمان کل پارک با رنگ های زرد و قرمز پاییزی باشکوه در میان آسمان آبی و سبز و آب های درخشان می درخشد و کنتراست شگفت انگیزی ایجاد می نماید. تماشایی رنگ های پاییزی به تنهایی ارزش سفر به پارک آلگونکین را دارند به خصوص از اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر.

خزان تماشایی پارک ایالتی آلگونکین در کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

هرچند مشخص دقیق اوج این زیبایی کار آسانی نیست، اما معمولا هفته آخر سپتامبر یا هفته اول اکتبر را اوج آن می دانند. دو هفته بعد، صنوبرها، کاج ها و بلوط های قرمز منظره جالب و زیبای دیگری را به نمایش می گذارند.

این پارک قدیمی ترین و بزرگترین پارک ایالتی است که در سال 1893 با هدف فراوری چوب و حفظ منابع چوب تشکیل شد. بزرگراه این پارک برای ورود گردشگران در سال 1933 تکمیل شد. این پارک حدود 8000 کیلومترمربع وسعت دارد و محل زندگی جمعیت بزرگی از حیات وحش، از جمله گوزن ها، گرگ ها و خرس های سیاه است.

پستانداران کوچک مثل روباه، خزندگان، سنجاب ها و راکون ها نیز به وفور در این پارک دیده می شوند. همچنین بیش از 250 گونه پرنده در این پارک ثبت شده. بیش از 2400 برکه و 1500 کیلومتر راستا قایقرانی نیز در این پارک وجود دارد. دسترسی به این پارک راه های محدودی دارد که واضح ترین آن بزرگراه 60 است. همچنین می توانید با قایق به نقاط مختلف پارک دسترسی یابید.

منبع: برترین ها
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 579

به "خزان تماشایی پارک ایالتی آلگونکین در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خزان تماشایی پارک ایالتی آلگونکین در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید