خداحافظی با نشر چشمه پریس

به گزارش کد الکترونیک، نشر چشمه پریس پنجمین کتاب فروشی نشر چشمه با انتشار پست در صفحه اینستاگرامی خود، از تعطیلی این کتابفروشی اطلاع داد.

خداحافظی با نشر چشمه پریس

در متن پست اینستاگرام این انتشارات آمده است:

از پنج شنبه 16 بهمن تا آدینه 24 بهمن می توانید همه کتاب ها و کالاهای موجود در کتاب فروشی نشر چشمه پریس را با 30 درصد تخفیف بخرید. از اینکه این مدت کنارتان بودیم، خرسندیم و خاطره حضورتان هرگز پاک نخواهد شد.

حسن کیائیان، مدیر مسئول نشر چشمه نیز در یادداشت کوتاه درباره تعطیلی این کتاب فروشی نوشته است؛

بانوی عظیمواری از همکاران زنگ زد و نگران جویای چندوچون تعطیلی شعبه پاسداران (پریس) نشرچشمه شد.

وظیفه خود می دانم به همکاران گرامی که قریب به چهار دهه در خدمت شان هستیم شرح دهم که خوشبختانه هم زمان با تعطیلی اجباری این شعبه، از خاکستر مجازی آن پیروز به راه اندازی یک شعبه جدید در کرج شدیم و هم چنین یک نمایندگی در شهری عظیم به یک کتاب فروشی خوب دادیم که بتواند با تابلوی نشرچشمه فعالیت کند.

راه اندازی کتاب فروشی های زنجیره ای در بعد از انقلاب به همت فرزندان و همکارانم شروع شد. امری که خوشبختانه توسط تعدادی از ناشران و کتاب فروشان علاقمند به توسعه فعالیت هایشان پی گیری شده و امیدوارم که در ادامه این راستا همچنان راسخ بمانیم.

مشکل اصلی در افتتاح کتاب فروشی در مال ها و مجتمع های عظیم این است که اگر آن مجتمع نتواند مردم زیادی را جذب کند، با توجه به اجاره مکان کتاب فروشی، ادامه کار سخت خواهد بود. این تنها مشکل ما در خصوص شعبه پریس مان بود. متأسفانه مجتمعی که این شعبه در آن واقع شده بود پررفت وآمد نشد.

از دوستان مان که نگران بسته شدن این کتاب فروشی شدند تشکر می کنم و می گویم که نگران نباشند؛ به لطف مخاطبان خوب کتاب های مان در آینده نیز اگر توش وتوانی باشد می کوشیم به شعبات نشرچشمه اضافه کنیم. در این راستا همواره نیازمند کمک همکاران گرامی مان هستیم.

دست همه تان را می فشرم.

کتاب فروشی چشمه پریس در خیابان پاسداران، نبش گلستان یکم، مجتمع تجاری پریس سنتر واقع شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1618

به "خداحافظی با نشر چشمه پریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی با نشر چشمه پریس"

1 دیدگاه

13 بهمن 1400

شایان ذکر هست که همزمان با تعطیلی چشمه پریس یک کتاب فروشی کامل به جای نشر چشمه شروع به کار کرده که بعضی از قابلیت های اون کافه ، اتاق کودک، اسباب بازی و ... هست
کتاب از کلی ناشر دارند

پاسخ به امیری
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید