حواله داران دنا پلاس توربو اتوماتیک بخوانند ، انصراف یا تبدیل؟

به گزارش کد الکترونیک، با صدور دعوتنامه دنا پلاس توربو اتوماتیک، بعضی از حواله داران در تکمیل وجه دچار مشکل شدند. آن ها انتظار قیمتی کمتر از قیمت مشخص شده در دعوتنامه را داشتند. اکنون با قیمت اعلام شده به وسیله ایران خودرو، بعضی از حواله داران دنا پلاس اتوماتیک امکان تکمیل وجه را ندارند. در ادامه به آنالیز مشکل و پیگیری های صورت گرفته، می پردازیم.

حواله داران دنا پلاس توربو اتوماتیک بخوانند ، انصراف یا تبدیل؟

کد الکترونیک - مهدی درفشی: اخیرا بسیاری از حواله داران دنا پلاس توربو اتوماتیک با ارسال پیغام هایی به کد الکترونیک، خواستار آنالیز موضوع قیمت نهایی و بعلاوه خودروهای ارائه شده در طرح تبدیل محصولات ایران خودرو شدند. با صدور دعوتنامه دنا پلاس توربو اتوماتیک، بعضی از حواله داران در تکمیل وجه دچار مشکل شدند. آن ها انتظار قیمتی کمتر از قیمت معین شده در دعوتنامه را داشتند. اکنون با قیمت اعلام شده به وسیله ایران خودرو، بعضی از حواله داران امکان تکمیل وجه را ندارند.

پاسخ ایران خودرو چیست؟

ایران خودرو تاکید بر این دارد که فرایند فراوری خودرو دنا پلاس اتوماتیک عادی است و خودرو پیش فروش شده، مطابق با معینات و زمان درج شده در قرارداد به خریداران تحویل خواهد شد. در خصوص قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک هم باید گفت که طبق اطلاعات درج شده در قرارداد، قیمت نهایی در زمان ارسال دعوتنامه معین خواهد شد. پس از کسر سود مشارکت (در صورت تعلق گرفتن به بخشنامه فروش) مشتری موظف به پرداخت وجه به جای مانده خواهد بود.

تبدیل به رانا پلاس یا انصراف؟

ایران خودرو در طرح تبدیل مردادماه 1400، امکان تبدیل دنا پلاس توربو اتوماتیک به رانا پلاس را برای مشتریان فراهم نموده است. در صورت نبود تمایل برای تبدیل دنا پلاس توربو اتوماتیک به رانا پلاس، مشتریان باید نسبت به انصراف از خرید اقدام نمایند.

درخواست حواله داران دنا پلاس اتوماتیک از ایران خودرو چیست؟

حواله دارانی که امکان تکمیل وجه ندارند، خواستار افزایش تنوع به فهرست خودروهای قابل تبدیل را دارند. بسیاری از آن ها خواستار خودرو از خانواده دنا در ازای تحویل چندماه دیرتر از موعد تحویل مندرج در قرارداد هستند.

منبع: بیت ران
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1885

به "حواله داران دنا پلاس توربو اتوماتیک بخوانند ، انصراف یا تبدیل؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواله داران دنا پلاس توربو اتوماتیک بخوانند ، انصراف یا تبدیل؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید