حرکت عجیب سایپا در نخستین فروش فوق العاده خود در سال تازه

به گزارش کد الکترونیک، گروه خودروسازی سایپا، اولین فروش فوق العاده چهار محصول خود در سال نو را هم راستای اجرای چهارمین مرحله از طرح حمایتی از قانون حمایت از خانواده و جوانی (برای سه محصول) جمعیت از 9 صبح امروز (دوشنبه) به مدت دو روز به مرحله اجرا می گزارد. نکته قابل توجه این است که خودرو های کوییک و تیبا با مدل 1400 عرضه خواهند شد.

حرکت عجیب سایپا در نخستین فروش فوق العاده خود در سال تازه

به گزارش ایسنا، این گروه صنعتی از امروز (دوشنبه 29 فروردین ماه) اولین طرح فروش فوق العاده محصولات خود در سال 1401 را برای چهار محصول ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا SX موتور M 15 و سایپا SE 151 موتور M 13 به مرحله اجرا در می آورده.

مشتریان از 9 صبح امروز به مدت دو روز (بصورت شبانه روزی) فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com درخواست خود را ثبت نمایند. بر این اساس موعد تحویل خودرو ها حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی است. اما نکته حائز اهمیت موضوع، اینجاست که خودرو های تحویلی برای دو محصول کوییک و تیبا با مدل 1400 عرضه خواهند شد.

طبق روال یک روز پس از اتمام مهلت ثبت نام، قرعه کشی انجام و نهایتا یک روز بعد اسامی منتخبان نهایی معین خواهد شد. لیست مشتریان نهایی به وسیله همان سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز فرصت دارند، نسبت به واریز وجه خودرو مطابق جدول فروش اقدام نمایند.

گفتنی است که همزمان با این طرح، چهارمین طرح حمایتی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای سه محصول (کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و تیبا SX) به اجرا در آمده است.

در این طرح حمایتی (مصوبه مجلس شورای اسلامی در تاریخ 19 آبان 1400) که خودروسازان شروع نموده اند، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن ها از 19 آبان ماه سال جاری به بعد باشد، فراهم شده است؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول که شرایط آن ها به تائید سازمان های ذیربط رسیده باشد، بیش از ظرفیت فروش باشد، منتخبان به روش قرعه کشی انتخاب خواهند شد. در غیر اینصورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن ها به تائید سازمان های ذی ربط برسند، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد بود.

متقاضیان این طرح نیز با مراجعه به آدرس اینترنتی سایپا می توانند فرآیند ثبت نام در طرح مذکور را انجام دهند. بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، یک خودرو ایرانی به انتخاب و به نام مادر و بعلاوه به قیمت کارخانه در هر نوبت ثبت نام برای یک مرتبه، تحویل داده خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2227

به "حرکت عجیب سایپا در نخستین فروش فوق العاده خود در سال تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت عجیب سایپا در نخستین فروش فوق العاده خود در سال تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید