جشن بزرگداشت روز پرستار در گرگان برگزار گردید

به گزارش کد الکترونیک، جشن بزرگداشت روز پرستار ظهر سه شنبه با حضور جمع کثیری از پرستاران و مسئولان علوم پزشکی در آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی برگزار و از پرستاران نمونه تقدیر شد.

جشن بزرگداشت روز پرستار در گرگان برگزار گردید

عباس بدخشان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این مراسم اظهار کرد: کار پرستاری یک کار حسنه است و هر حرکتی که یک پرستار انجام می دهد یاری به یک انسان محتاج و کارطبابت است.

وی اضافه نمود: در بحث بیماری های غیرواگیر پرستاران نقش مهمی دارند و بحث جامعه نگر بودن پرستاری بحث مهمی است که باید در بحث بیماری های غیرواگیر به آن توجه ویژه گردد.

بدخشان با بیان اینکه مباحث مرتبط به پرستاری در لایه های مختلف حوزه سلامت به صورت علمی برنامه ریزی می گردد، ادامه داد: برای تقویت انجمن های علمی پرستاری در سطح استان کوشش هایی شده است.

وی توضیح داد: بحث مدیریت بحران در پرستاری به سمت تخصصی شدن آن پیش می رود و باید مورد توجه قرار گیرد.

مطالبات پرستاران در فواصل کوتاه تری پرداخت می گردد

محمد نعیمی، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی هم در این مراسم گفت: پرستاری یک شغل نیست بلکه عشق اهدای زندگی به دیگران است و هیچ کس نمی تواند این مهر و عاطفه را قدربداند.

وی اضافه نمود: بسیاری از پرستاران در زندگی خود دغدغه های بسیاری دارند و حتی بعضی از آن ها در خانه های خود بیمار دارند اما در بیمارستان به مداوای سایر بیماران می پرازند.

نعیمی بحث احترام و امنیت پرستاران را امر مهمی برشمرد و با اشاره به مطالبات پرستاران گفت: طی 24 ماه گذشته توالی منطقی برای پرداخت کارانه ایجاد شد و کوشش می کنیم مطالبات عقب افتاده پرستاران را در فواصل کوتاه تری پرداخت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 193

به "جشن بزرگداشت روز پرستار در گرگان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن بزرگداشت روز پرستار در گرگان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید