جشنواره گل چلسی مقابل ستارگان اندونزی

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران: آبی پوشان لندن در ادامه بازی های تدارکانی اردوی پیش فصل، حریف اندونزیایی خود را تحقیر کردند.

جشنواره گل چلسی مقابل ستارگان اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش کد الکترونیک، شب گذشته (پنج شنبه) در نقاط مختلف جهان، بازی هایی محبت آمیز میان تیم های باشگاهی برگزار گردید که در مهمترین آنها چلسی تحت راهنمایی ژوزه مورینیو در اندونزی، تیم ستارگان این کشور را با نتیجه 8 بر یک شکست داد.

برای آبی پوشان لندن ادن آزار در دقیقه 22 از روی نقطه پنالتی گل نخست را به ثمر رساند. رامیرز در دقیقه 30 گل دوم را زد و تنها 2 دقیقه بعد دمبا با اختلاف را به سه گل افزایش داد. چهارمین گل بازی به نام کاپیتان جان تری ثبت شد تا چلسی نیمه نخست را با پیروزی 4 بر صفر به خاتمه برساند.

در نیمه دوم برتنارد ترائوره گل پنجم را به برای چلسی به ثمر رساند و دو دقیقه بعد روملو لوکاکو بار ششمین بار توپ را از خط دروازه نماینده اندونزی عبور داد. رامیرز در دقیقه 57 خود را دو گله و چلسی را 7 گله کرد. تیر خلاص را هم رومولو لوکاکو با زدن گل دوم خود در دقیقه 66 زد. تک گل ستارگان اندونزی هم گل به خودی بود که توماس کالاس در دقیقه 69 به ثمر رساند.

در دیگر بازی های مهم شب گذشته، مالاگای اسپانیا برابر گنسلربیرلیگی ترکیه تن به شکست یک بر صفر داد. تک گل این بازی را اوکتای دلیبالتا در دقیقه 83 به ثمر رساند. بوردو فرانسه نیز در انگلیس پیروز شد تیم دسته اولی بارنزلی را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. توماژ سیوکا در دقیقه 66 برای بارنزلی گل زد و یارسلاو پلاسیل (12)، هادی ساکو (50) و ماکسیم پوندج (90) گل های بوردو را به ثمر رساندند.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 410

به "جشنواره گل چلسی مقابل ستارگان اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره گل چلسی مقابل ستارگان اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید