جستجوگر گوگل نسخه موبایلی به روزرسانی شد ، حذف جستجوهای اضافی و بی کاربرد هنگام کار با ماشین حساب

به گزارش کد الکترونیک، گوگل برای جستجوگر موبایلی خود نوعی به روزرسانی ارائه نموده که جستجوها را استانداردتر از همیشه خواهد نمود. به گفته طراحان این به روزرسانی فهرست لینک های مزاحم پس از این به روزرسانی به حداقل خواهد رسید.

جستجوگر گوگل نسخه موبایلی به روزرسانی شد ، حذف جستجوهای اضافی و بی کاربرد هنگام کار با ماشین حساب

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جستجوی تلفن همراه گوگل از این پس منظم تر خواهد شد. چرا که قرار است تمامی نتایج محاسبات اضافی مثل تبدیل واحدها و ... از دید کاربر پنهان گردد، به خصوص وقتی که کاربر در حال کار با ماشین حساب و مواردی مشابه است.

بسیای از اوقات هنگامی که کاربران به وسیله تلفن همراه خود اقدام به جستجو می نمایند و مثلا عبارتی مثل نیویورک را جستجو می نمایند، با تاریخ و ساعت نیویورک روبرو می شوند. در حالی که شاید اصلا این اطلاعات را نمی خواستند. این موضوع از این بعد به شکل اختصاصی تر و در بخش declatter در صفحه ای کوچک نشان داده می گردد.

در تلفنهای همراه، اغلب جستجوها با پیوندهای متعددی همراه است. این پیوندها برای برخی از کاربران مسائلی را ایجاد می نماید. اکنون در به روز رسانی جدید گوگل این مسائل حل شده است و نتایج جستجو به شکلی خصوصی تر ارائه شده است.

گوگل این طراحی را در ماه مارس تست کرد، همانطور که موتور جستجوگر زمین اشاره نمود، اما به مسائل ناشی از مباحث مبهم رسیده است. به عنوان مثال، ممکن است نتایج پنهان از نیویورک تایمز پنهان شده باشد، اگر فرض کنیم شما می خواهید زمان را در نیویورک بدانید. گوگل گفت یکی از اهداف آن سرعت بارگذاری صفحه با کاهش میزان داده های ارسال شده به مرورگر است.

بنابراین در به روزرسانی جدید اگر مثلا شما عبارت زمان در لندن را تایپ کنید، دیگر خبری از عبارتهای اضافی نخواهد بود. این سیستم جدید می تواند ترافیک اینترنت را برای مبدل های آنلاین شخص ثالث تحت تاثیر قرار دهد زیرا شما می توانید به وسیله یک لینک مجزا کلیک کنید تا نتایج جستجوی پنهان را مشاهده کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 158

به "جستجوگر گوگل نسخه موبایلی به روزرسانی شد ، حذف جستجوهای اضافی و بی کاربرد هنگام کار با ماشین حساب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جستجوگر گوگل نسخه موبایلی به روزرسانی شد ، حذف جستجوهای اضافی و بی کاربرد هنگام کار با ماشین حساب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید