جزیره بالی اندونزی یک جزیره همه چیز تمام! به همراه ویدیو

به گزارش کد الکترونیک، جزیره بالی اندونزی

جزیره بالی اندونزی یکی از نقاط زیبای دنیا است که به عنوان یک منطقه مهم گردشگری محسوب می گردد. این جزیره کوچک یکی از جزایر بزرگترین مجمع الجزایر دنیا در اندونزی است و پیوند دهنده دو اقیانوس هند و اقیانوس آرام است و به همین علت با آب و هوایی کم نظیر یکی از ناب ترین طبیعت های دنیا را دارد که مثل دیگر جزایر اندونزی دنیایی منحصر به فرد دارد و همین ویژگی ها این جزیره را در ردیف مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا جای داده است.

جزیره بالی اندونزی یک جزیره همه چیز تمام! به همراه ویدیو

بالی جزیره ای در اندونزی جمعیتی بالای سه میلیون تن را در مساحتی بالغ بر 5620 کیلومتر مربع جای داده و بیشتر ساکنان بالی جزیره ای در اندونزی اهل اندونزی هستند ولی با رشد گسترده صنعت توریستم در سال های اخیر مهاجرانی از استرالیا و اروپا هم برای کار و زندگی در بالی جزیره ای در اندونزی ساکن شده اند.

برای سفر به بالی و تجربه یک تعطیلات بی نظیر کد الکترونیک همراه شماست. با خرید آنلاین تور بالی کد الکترونیک در هر ساعت از شبانه روز سفر خود را برنامه ریزی کنید.

شالیزارهای بالی

شالیزارهای جزیره اندونزی بالی یکی از زیباترین منظره ها دیدنی این جزیره است. از نظر آتشفشانی این جزیره فعال بوده و خاک آن برای کشت و کار مناسب و حاصلخیز است. آتشفشان اصلی بالی کوه گودان آگانگ است که مادر کوه ها نام دارد. ارتفاع این کوه برای آتشفشانی فعال بیش از 3000 متر است. کوتا بالی و اوبود دو منطقه معروف بالی است. زمین های حاصلخیز بالی جزیره ای در اندونزی برای کاشت برنج مناسب هستند. این زمین ها عمدتا در شمال و جنوب کوه های مرکزی این جزیره واقع شده است.

یکی دلایل معروفیت بالی مزارع پلکانی برنج بالی است. مزارع پلکانی برنج بالی معروفیت جهانی دارد و جاذبه گردشگری محسوب می گردد. از آثار و جاذبه های دیدنی جزیره بالی می توان به موارد زیر اشاره نمود: بنای یادبود قربانیان حادثه بمب گذاری در جزیره بالی، یک بنای زیبا در منطقه بدوگول در جزیره بالی، موزه بالی، بنای مادر در بالی، سواحل نوزا دوآ، اوبُد، آتشفشان کینتامانی. در این ویدیوی زیبا لحظاتی با کد الکترونیک در بالی قدم بزنید.

ویدیو زیبا از بالی

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2466

به "جزیره بالی اندونزی یک جزیره همه چیز تمام! به همراه ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره بالی اندونزی یک جزیره همه چیز تمام! به همراه ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید