توسعه صنعت گردشگری دامغان را متحول می نماید

به گزارش کد الکترونیک، محمدرضا خباز شامگاه پنج شنبه در جمع مردم دامغان در محل مسجد جامع این شهر، تاریخ این خطه را سراسر افتخار دانست و گفت: دفاع از دین و ارزش های اسلامی از خصوصیات ممتاز مردم مومن و انقلابی دامغان است.

توسعه صنعت گردشگری دامغان را متحول می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات قیمت ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

وی حضور خود در شهرستان دامغان را فرصتی برای آشنایی با ظرفیتهای آن برشمرد، اضافه نمود: استان سمنان به لحاظ همدلی و وحدت بین مردم و مسولان زبانزد است و این مهم در دامغان نمود بیشتری دارد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان سمنان شناخت پتانسیل های موجود برای برنامه ریزی دقیق را ضروری دانست و اضافه نمود: واقع شدن در سر چهار راه کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور در رشد و توسعه استان نقش ارزنده ای دارد که نباید مغفول بماند.

در این آیین امام آدینه موقت دامغان، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، جمعی از مسولان شهرستان، روحانیت و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

استاندار سمنان روز پنج شنبه با هدف حضور در نشست شورای اداری، ملاقات با خانواده معظم شهدا، بازدید از چند اثر تاریخی و فرهنگی، نشست صمیمی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دامغان، افتتاح مدرسه 22 بهمن مهماندست و ... به این شهرستان سفر داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 843

به "توسعه صنعت گردشگری دامغان را متحول می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه صنعت گردشگری دامغان را متحول می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید