تشکیل بیش از سه هزار پرونده تخلف برای واحد های صنفی در استان زنجان

به گزارش کد الکترونیک، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 3 هزار پرونده تخلف واحد های صنفی در زنجان تشکیل شده است.

تشکیل بیش از سه هزار پرونده تخلف برای واحد های صنفی در استان زنجان

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: دستگاه های نظارتی باید بیش از پیش نسبت به تخلف واحد های صنفی حساس باشند و بازرسی ها را افزایش دهند.

او با اشاره به نارضایتی مردم از قیمت بعضی کالا های عرضه شده در استان، اضافه نمود: رصد بازار و برخورد جدی با واحد های متخلف فراوری، توزیع و عرضه نماینده کالا باید در اولویت دستگاه های مربوطه از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف باشد.

جعفری معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان نیز با اشاره به تأمین نهاده های دامی در استان، گفت: سامانه بازار نیز با نرخ های مصوب اعلام شده فعال است و مرغداران می توانند نهاد های مورد احتیاج خود را از این طریق دریافت نمایند.

او بابیان اینکه خوشبختانه فراوری مرغ در این استان در همه روز های سال مازاد بر احتیاج بوده و کمبودی در این خصوص نداریم، اضافه نمود: این فراوری مازاد بر احتیاج نیز با نرخ مبادله ای به استان های همجوار، ارسال می گردد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان از جمله استان هایی است که قیمت مصوب مرغ را رعایت نموده است، ادامه داد: مراجع نظارتی نیز با جدیت این بازار را رصد و پایش می نمایند تا مسئله ای ایجاد نگردد.

کد الکترونیک زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2287

به "تشکیل بیش از سه هزار پرونده تخلف برای واحد های صنفی در استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل بیش از سه هزار پرونده تخلف برای واحد های صنفی در استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید