ترمیم و جوانسازی صورت با طب سوزنی

به گزارش کد الکترونیک، همانطور که می دانید طب سوزنی، درمانی است که پیشینه تاریخی طولانی مدت دارد. یک درمان منحصر به فرد چینی که برای انواع درد های بدن، سردرد یا حتی حالت تهوع بسیار کارآمد است. برخی از مزایای طب سوزنی شما را شگفت زده خواهد کرد مخصوصا اگر بر روی صورت و خطوط خنده صورت به کار رود.

ترمیم و جوانسازی صورت با طب سوزنی

*طب سوزنی صورت، یک جایگزین عالی و امن تر برای جراحی و بوتاکس*

این نوع درمان زیبایی، یک روش پیشرفته تر طب سوزنی سنتی است. گفته می شود که این روش به طور طبیعی پوست صورت را جوان تر، نرم و صاف تر و در کل شاداب تر و سالم تر می کند و بر خلاف درمان های تزریقی نه تنها برای زیبایی بلکه برای سلامتی کلی پوست نیز مفید است.

آیا طب سوزنی امن و کارآمد است؟

هزاران سال است که از این طب استفاده می شود. این طب از طریق سازمان بهداشت جهانی با دستورالعمل های تعیین شده به رسمیت شناخته شده است. سعی کنید برای این کار به مکان هایی بروید که مجوز لازم را داشته باشند.

  • علم و دانش پشت طب سوزنی صورت

بعد از یک طب سوزنی معمولی بر روی کل بدن، نوبت به گذاشتن سوزن ها بر روی نواحی خاصی از صورت می شود. اگر بلافاصله در همان وحله اول از صورت شروع شود و بر روی بدن کار انجام نشود، معمولا کارآمد نخواهد بود. زیرا در چنین حالتی کل انرژی در صورت متراکم می شود و ممکن است شخص دچار گیجی، سردرد و ناراحتی شود. زمانی که از بدن شروع شود، شما می توانید جریان کامل انرژی را تجربه کنید و نتیجه طب سوزنی بر روی صورت را بیشتر احساس کنید.

در این طب، معمولا بین 40 تا 70 سوزن ریز بدون درد بر روی صورت گذاشته می شود. این سوزن ها زخم بسیار ریزی بر روی صورت ایجاد می کنند که میکرو تراومای مثبت نامیده می شود. وقتی بدن شما این زخم های کوچک را احساس کرد به طور اتوماتیک روی حالت بازسازی قرار می گیرد. این همان ایده میکرو نیدلینگ است که برای ترمیم و بازسازی پوست استفاده می شود با این تفاوت که شدت طب سوزنی کمتر است یعنی حدود 50 سوزن. ولی در میکرونیدلینگ با دستگاه 100 ها سوزن ریز به پوست اصابت می کند.

این عمل، سیستم لنفاوی و گردش خون را تحریک می کند که با هم برای رساندن مواد مغذی و اکسیژن به سلول های پوست شما و تغذیه پوست از داخل کمک می کند. میکرو تراوما مثبت همچنین باعث تولید کلاژن می شود و با بهبود الاستیک، خطوط و چین و چروک را به حداقل می رساند.

  • انتظارات بلند مدت از طب سوزنی صورت چیست؟

تجربه اصلی که بیشتر افراد آن را احساس می کنند روشن تر و جوان تر شدن پوست است به طوری که انگار پوست از یک خواب طولانی بیدار شده باشد و خون و اکسیژن تازه به آن رسیده باشد.

اما بر خلاف بوتاکس یا پرکننده های پوستی، طب سوزنی بر روی صورت یک راه چاره سریع برای هر نوع پوستی نیست و بیماران نباید انتظارات خود را بیش از حد بالا ببرند. تمرکز بیشتر بر روی ایجاد تغییرات درازمدت در سلامت پوست و بدن است نه اصلاح سریع و کوتاه مدت. این کار بیشتر باعث تحریک کلاژن ها، روشن تر شدن پوست، کاهش تنش فک و یک ظاهر کلی نرم و صاف تر و از لحاظ مزایای سلامتی نیز باعث کاهش اضطراب و تنش می شود.

یک مطالعه نشان داد که پوست اکثریت افراد پس از تنها 5 جلسه طب سوزنی بهبود پیدا می کنند، اما توصیه می شود که برای دیدن نتایج مطلوب 10 بار (در هفته یک بار یا دو بار) استفاده شود.

منبع: فوت و فن / healthline.com
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2261

به "ترمیم و جوانسازی صورت با طب سوزنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترمیم و جوانسازی صورت با طب سوزنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید