برگزاری نیمه نهایی جام حذفی در آزادی

به گزارش کد الکترونیک، تهران (پانا) - باشگاه نساجی مازندران اظهار داشت که استادیوم آزادی از ملاقات این تیم برابر مس کرمان در نیمه نهایی جام حذفی میزبانی خواهد نمود.

برگزاری نیمه نهایی جام حذفی در آزادی

شب گذشته پس از پیروزی نساجی مازندران مقابل استقلال در ضربات پنالتی، ساکت الهامی در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش در استادیوم آزادی که با حضور پرشمار طرفداران این تیم برگزار گردید، ابراز رضایت کرد و به همین دلیل صبح امروز طی جلسه ای با حضور مالک، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، مقرر شد ملاقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل مس کرمان نیز در استادیوم آزادی تهران انجام گردد.

ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در این ارتباط گفت: با نظر و مساعدت مهندس حدادیان مالک محترم باشگاه و بعلاوه مشورت با اعضای هیات مدیره، به علت حضور چشم گیر طرفداران نساجی در ملاقات مقابل استقلال، بازی ما مقابل مس کرمان نیز روز 30 فروردین در استادیوم آزادی برگزار گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در این بازی میزبان هستیم، می توانیم از ظرفیت 30 درصدی این استادیوم استفاده کنیم و تا گنجایش 30 هزار نفر از طرفداران نساجی مازندران می توانند در این بازی به استقبال تیم محبوب شان بیایند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد: طی هماهنگی با مسئولان امر و به علت آماده نبودن استادیوم خانگی نساجی، مساعدت های لازم برای در اختیار قرار دادن استادیوم آزادی انجام شده است.

این چهارمین استادیومی است که نساجی در این فصل از آن برای میزبانی استفاده می نماید. این تیم که نمی تواند در استادیوم وطنی میزبان باشد سال جاری در استادیوم های شهدای ساری، نقش دنیا و امام رضا میزبانی نموده بود و حالا آزادی را برای میزبانی در مرحله نیمه نهایی انتخاب نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2201

به "برگزاری نیمه نهایی جام حذفی در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نیمه نهایی جام حذفی در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید