برد شه بخش مقابل بوکسور تاجیک در قهرمانی دنیا

به گزارش کد الکترونیک، دانیال شه بخش در اولین ملاقات خود از مسابقات بوکس قهرمانی دنیا به فزونی رسید.

برد شه بخش مقابل بوکسور تاجیک در قهرمانی دنیا

به گزارش گروه ورزشی کد الکترونیک، در سومین روز از رقابت های بوکس قهرمانی جهان، دانیال شه بخش، بوکسور وزن 60 کیلوگرم در اولین گام به مصاف نماینده تاجیکستان رفت و با نتیجه 5 بر صفر به فزونی رسید و به مرحله بعد راه پیدا کرد.

دومین مبارزه شه بخش، روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه انجام خواهد شد که باید با برنده ملاقات السالوادور و بلغارستان مبارزه کند.

فردا (پنج شنبه) در روز چهارم این مسابقات رقابت های 48، 51، 63.5 و 92+ کیلوگرم برگزار خواهد شد و ایران نماینده ای ندارد، اما روز آدینه مبارزات اوزان 57، 80 و 92 کیلوگرم پیگیری می گردد که پوریا عبدالمالکی (وزن 57 کیلوگرم) و پوریا امیری (وزن 92 کیلوگرم) نمایندگان ایران هستند.

عبدالمالکی در دومین ملاقات خود باید با آرتور بازیان، بوکسور ارمنستان که در رتبه سوم جهان واقع شده است، مبارزه کند. امیری نیز در اولین ملاقات با قرقیزستان مبارزه خواهد نمود.

پیش از این امین مجنونی در وزن 86 کیلوگرم و میثم قشلاقی در وزن 80 کیلوگرم نیز در اولین ملاقات های خود مغلوب شدند و از دور مسابقات کنار رفتند.

راهنمایی این نفرات برعهده همایون امیری و محمود نهتانی به عنوان مربی است.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2023 با حضور 539 بوکسور از 107 کشور در 13 وزن از روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه به میزبانی تاشکند (مرکز ازبکستان) شروع و به مدت 14 روز ادامه خواهد داشت.

فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت های جوایز دلاری را نیز در نظر گرفته است که به نفر اول 200 هزار دلار، به نفر دوم 100 هزار دلار و به نفرات سوم 50 هزار دلار تعلق می گیرد.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2383

به "برد شه بخش مقابل بوکسور تاجیک در قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد شه بخش مقابل بوکسور تاجیک در قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید