با مدهای سال 2019 آشنا شوید

به گزارش کد الکترونیک، در سال 2018 مدهای زیادی روی کار آمدند که هواداران زیادی هم داشتند. مثل رنگ بنفش که در 4 فصل سال محبوبیت خودش را از دست نداد. یا استایل سر تا پا جین و جواهرات طرح هندسی.

با مدهای سال 2019 آشنا شوید

اکنون که با رنگ مد سال 2019 آشنا شده اید بد نیست کمی هم درباره مدهای سال 2019 بدانید.

پارچه های براق

کارشناسان و طراحان مد پیش بینی نموده اند که یکی از مدهای سال 2019 پارچه های طرح فویل متالیک هستند. در فشن شو بهار 2019 که در ماه سپتامبر سال 2018 برگزار گردید یکی از تم های اصلی طراحان پارچه های متالیک و طرح های پولکی بود.

استایل تک رنگ

یکی دیگر از مدهای سال 2019 استایل تک رنگ است. در این سبک لباس پوشیدن نیازی نیست برای ست کردن رنگ ها به خودتان زحمت بدهید. از رنگ هایی که بیشتر در فشن شوی بهار 2019 به کار برده شده بود رنگ های بسیار ملایم مثل خاکستری مایل به قهوه ای یا شتری همراه با طرح هایی مثل راه راه و پلنگی بود اما استایل تک رنگ بر تمام آن ها غالب است.

لباس های تزئین شده با پر یا (خز)

لباس های تزئین شده با پر دوباره به دنیای مد برمی گردند. طراحان زیادی در فشن شوی بهار 2019 لباس های رنگ خنثی تزئین شده با پر به نمایش گذاشتند. فقط مراقب باشید که در این مد جدید زیاده روی نکنید چون بیشتر شبیه به پرنده ها می شوید تا یک خانم خوش استایل. فقط کافی است در قسمت آستین و یقه لباس پر به کار ببرید.

شنل

قرار نیست برای پوشیدن شنل حتما یک قهرمان باشید شما هم می توانید با این سبک لباس در سال جدید یک استایل جذاب برای خودتان بسازید.

رنگ های پاستلی

خیلی ها با آغاز فصل سرما لباس های کم رنگ پاستلی خود را کنار می گذارند اما چه کسی گفته است که رنگ های پاستلی فصلی هستند؟ ظاهرا قرار است در سال جدید دنیای مد این قانون را بشکند و رنگ های پاستلی مثل آبی پودری، صورتی ملایم، زرد کم رنگ و دیگر رنگ های تابستانی را با مدهای زمستانی ترکیب کند.

منبع: بدونیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 187

به "با مدهای سال 2019 آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مدهای سال 2019 آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید