ساخت ویلا کردان: باغ موزه مشاهیر دنیا در فارس سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش کد الکترونیک، ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، باغ موزه مشاهیر دنیا در فارس سال آینده به بهره برداری می رسد.

ساخت ویلا کردان: باغ موزه مشاهیر دنیا در فارس سال آینده به بهره برداری می رسد

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا کردان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

عزت الله ضرغامی در بازدید از باغ موزه مشاهیر جهان در فارس گفت: مشکل اعتبار ساخت این مجموعه با اختصاص تسهیلات بزودی رفع می گردد و امیدواریم تا سال آینده به بهره برداری برسد.

او با بیان اینکه تا به امروز 75 درصد این مجموعه توریستی ساخته شده، اضافه کرد: باغ موزه مشاهیر به سبب دربر گرفتن تندیس مشاهیر جهان، بیش از هر مجموعه ای می تواند پیغام آور صلح و دوستی باشد.

وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی ادامه داد: همه جهان در کوشش برای ایران هراسی هستند و این در حالی است که هر توریست پس از سفر به ایران متوجه روحیه دوستی و مودت ایرانیان می گردد.

ضرغامی با بیان اینکه ساخت باغ موزه مشاهیر از سال 1389 در جوار آرامگاه حافظ شروع و در سال 1396 به بخش خصوصی واگذار شد، اسم کرد: تا به امروز برای ساخت این مجموعه 46 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار است.

منبع: همگردی
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1977

به "ساخت ویلا کردان: باغ موزه مشاهیر دنیا در فارس سال آینده به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت ویلا کردان: باغ موزه مشاهیر دنیا در فارس سال آینده به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید