بازیکن تیم والیبال کانادا: از جو تماشاگران هیجان زده شدیم، مردم ایران برخورد خوبی با ما دارند

به گزارش کد الکترونیک، بازیکن تیم ملی والیبال کانادا گفت: مردم ایران در سطح شهر برخورد خوبی با ما دارند و والیبال را به خوبی درک می نمایند.

بازیکن تیم والیبال کانادا: از جو تماشاگران هیجان زده شدیم، مردم ایران برخورد خوبی با ما دارند

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

شارون ورنون اونس، بازیکن تیم ملی والیبال کانادا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی کد الکترونیک، درمورد بازی تیم های ایران و کانادا در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 و شکست مقابل شاگردان کولاکوویچ گفت: زمانی که وارد سالن شدیم و جو تماشاگران را دیدیم هیجان زده شدیم. ست اول کامل تحت تاثیر شرایط سالن مسابقه بودیم.

وی ادامه داد: در ست دوم و سوم عملکرد خوبی داشتیم و در آستانه پیروزی هم قرار گرفتیم، اما تجربه بازیکنان ایران موجب شد تا نتیجه را واگذار کنیم.

بازیکن تیم ملی والیبال کانادا اعلام نمود: ما برای هر بازی برنامه خاصی داریم. بازی نخست ما در هفته اول مقابل میزبان بود که کار را برای ما سخت می کرد. خوش بین هستیم تا در دو بازی آینده مقابل لهستان و روسیه عملکرد بهتری داشته باشیم.

اونس درمورد میزبان ارومیه عنوان نمود: شرایط خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد. از قبل می دانستیم که در هر بازی تماشاگران زیادی به سالن می آیند. مردم در سطح شهر برخورد خوبی با ما دارند و والیبال را به خوبی درک می نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 336

به "بازیکن تیم والیبال کانادا: از جو تماشاگران هیجان زده شدیم، مردم ایران برخورد خوبی با ما دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن تیم والیبال کانادا: از جو تماشاگران هیجان زده شدیم، مردم ایران برخورد خوبی با ما دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید