بازسازی و تعمیرات ساختمان، چقدر پول کنار بذاریم؟

به گزارش کد الکترونیک، متخصصان به شما پاسخ می دهند: زمانی که کار بازسازی فضای زندگی و محل کار شما به تعویض کابینت و یا تغییر کفپوش و دیوارپوش محدود نمی گردد. پس وقت آن رسیده است که به دنبال یک گروه طراحی حرفه ای باشید که مدیریت پروژه شما را از ابتدا تا انتهای کار بر عهده داشته باشد. بسته به شرکت معماری که شما انتخاب می کنید محدوده و دامنه فعالیت گروه معماری و طراحی دکوراسیون شما می تواند از پی ریزی و تقویت زیر بنا تا بازسازی و تعمیرات ساختمان یا حتی طراحی مبلمان و تغییر دکوراسیون داخلی متفاوت باشد. در این مطلب از خبرنگاران می خواهیم صفر تا صد روندبازسازی آپارتمان را از زبان استودیو معماری اسکیس یکی از متخصصان این حوزه مورد آنالیز قرار دهیم تا با روند، هزینه های بازسازی آپارتمان و مدت زمان بازسازی بهتر آشنا شویم.

بازسازی و تعمیرات ساختمان، چقدر پول کنار بذاریم؟

جهت دریافت خدمات تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

اولین اقدام در روند بازسازی و طراحی داخلی یک پروژه چیست؟

اولین قدم در شروع بازسازی داخلی یک پروژه، تجزیه و تحلیل فضا و آنالیز نقاط ضعف و قوت پروژه و همچنین مصاحبه با کارفرما جهت مشخص و برداشت نیازها است. در این مرحله که از مهمترین مراحل یک پروژه بازسازیاست باید با مشاوره و ارائه مطالب مفید و همچنین نمونه های موردی باکیفیت و مناسب پروژه به کارفرما در جهت تصمیم گیری درست نیازها قدم برداشت تا در انتهای پروژه، کارفرما از زمان و هزینه ای که صرف این مقوله نموده نهایت رضایت را داشته باشد.

در پروژه بازسازی ویلای آقای تهرانچی در چالوس، پس مشخص سبک طراحی داخلی با کارفرما که بصورت مدرن مینیمال و مشخص تم رنگی، شروع به طراحی کردیم که پس از 2 مرحله کرکسیون با کارفرما به طرح نهایی رسیدیم. با تایید طرح و پس از تهیه نقشه های اجرایی ، برآورد هزینه ها انجام شد و سپس مراحل ساخت پروژه کلید خورد.

آیا شما پیش از شروع بازسازی نمونه سه بعدی و طراحی اولیه به کارفرما ارائه می دهید؟

به گفته استودیو معماری اسکیس: اگرچه این روزها هنر معماری داخلی در جهان به عنوان یک علم روانشناسی محیطی مطرح و برای طراحی داخلی اصولی تعریف شده است، ولی در نهایت نمی توان سلیقه و نظر کارفرما و کاربر محیط نادیده گرفته گردد . به همین دلیل و در جهت درک بهتر فضای طراحی شده از سوی کارفرما، تیم حرفه ای طراحی ما پس از طراحی، طرح مورد نظر را به صورت تصاویر رندری حقیقی به کار فرما ارائه داده تا بتواند نظرات کارفرما را در طرح اثر داده و به نتیجه مطلوب برساند. در پروژه بازسازی ویلای چالوس نیز به مانند سایر پروژه ها پس از طراحی و ارائه تصاویر طراحی شده به کارفرما توانستیم نظرات زیبایی شناختی کارفرما را جلب کنیم.

به طور کلی زمان شروع و انتها یک پروژه را بر اساس چه فاکتورهایی پیش بینی می کنید و برای تضمین زمان اجرای پروژه چه راهکاری را ارائه می دهید؟

یکی از دغدغه های کارفرمایان عدم اطلاع از میزان زمانی است که باید به تغییر دکوراسیون پروژه خود اختصاص دهند است. زمانبندی پروژه با میزان حجم و آیتم های اجرایی پروژه رابطه مستقیم دارد. هرآنچه میزان آیتم های کاری و عملیات اجرایی بیشتر باشد مسلما زمان پروژه بیشتر خواهد شد. تیم تخصصی اجرایی استودیو معماری اسکیس پس از تجربه اجرای ده ها پروژه معماری و معماری داخلی ، این توانمندی رو دارد که با هم پوشانی فعالیت ها، زمان اجرا رو به حداقل زمان ممکن برساند. در این پروژه پس از آنالیز فعالیت ها، تا جایی که تداخل آیتم ها مشکل آفرین نمی شد، فعالیت ها هم پوشانی و پروژه در اسرع وقت به انتها رسید.

هزینه بازسازی و قیمت تمام شده یک پروژه شامل چه مواردی می گردد، در صورت امکان به صورت بازه ای و براساس متراژ هزینه هر فعالیت را بفرمایید.

در چه زمانی امکان دارد هزینه های یک پروژه بیشتر از حد پیش بینی گردد در چنین مواردی چه راهکاری را برای حل مسئله پیشنهاد می دهید؟

تنها درصورت افزایش حجم کار و یا تغییر نوع و کیفیت متریال، میزان هزینه های بازسازی برآورد شده افزایش می یابد. تیم تخصصی ما پس از طراحی و مشخص میزان حجم آیتم ها و همچنین مشخص نوع متریال هزینه نهایی پروژه را با کمترین میزان تلورانس و تفاوت قیمت اعلام می نماید.

در روند بازسازی یک فضا چه مواردی را کارفرما باید فراهم کند؟

ما معمولا در پروژه های بازسازی و تعمیرات ساختمان پس از واگذاری کارگاه از سوی کارفرما و مشخص دقیق تمامی موارد، سعی برآن داریم کارفرما کمترین زمان و انرژی را صرف کند و تقریبا تیم ما برای تمام امور راه چاره های منطقی و ایده آل پیدا می نماید.

در آخر: برای آنکه یک پروژه به بهترین نحو طراحی و اجرا گردد چه پیشنهادی دارید.

هر پروژه ای که برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشد، قطعا فعالیت ها با بهترین کیفیت و کمترین زمان قابل اجراست. تیم اجرایی ما قبل از شروع کار، تمامی فعالیت ها رو تجزیه و تحلیل می نماید و با بالاترین اطلاعات وارد اجرای پروژه می گردد تا با کمترین مشکل روبرو گردد.

اگر برای بازسازی آپارتمان و تغییر دکوراسیون فضای کار و زندگی خود به دنبال یک طراحی ویژه هستید، استودیو معماری اسکیس یکی از مناسب ترین شرکت های پیشنهادی کد الکترونیک است که می توانید برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پروفایل آنها در کد الکترونیک مراجعه فرمایید و بهترین آنها را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید، هم چنین می توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه های پایین همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ آنها را از متخصصان دریافت کنید.

نویسنده: استودیو معماری اسکیس | گزارشگر: ثمینا فراهانی | تحریریه کد الکترونیک

به کانال تلگرام کد الکترونیک بپیوندید!

منبع: چیدانه
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 562

به "بازسازی و تعمیرات ساختمان، چقدر پول کنار بذاریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و تعمیرات ساختمان، چقدر پول کنار بذاریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید