بازسازی منزل: بازسازی بازی Chrono Cross برای پلتفرم های امروزی معرفی گردید

به گزارش کد الکترونیک، در ادامه کوشش شرکت اسکوئر انیکس برای یادآوری خاطرات نوستالژیکی که افراد میانسال از دوران پلی استیشن 1 به خاطر دارند، بازسازی (ریمستر) یکی از دیگر آثار محبوب خود یعنی Chrono Cross را هم معرفی نموده است.

بازسازی منزل: بازسازی بازی Chrono Cross برای پلتفرم های امروزی معرفی گردید

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این بازی نقش آفرینی ژاپنی که ابتدا در سال 1999 میلادی برای پلی استیشن 1 عرضه شده بود، قرار است تحت عنوان Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition برای پلتفرم های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) منتشر گردد. این نسخه حاوی مدل به روزرسانی شده ی سه بعدی شخصیت ها، موسیقی متن پالوده شده و بهبود یافته که به وسیله آهنگساز این بازی یعنی یاسونوری ماتسودا (Yasunori Mitsuda) نوشته شده و البته بهبودهای جزئی دیگر خواهد بود. بازطراحی مجدد شخصیت ها و آثار هنری کاملا تازه به وسیله نوبوترو یوکی (Nobuteru Yuuki) اجرا شده است.

اگرچه با توجه به ظاهر این بازسازی می توان گفت باید انتظار را از نظر بصری پایین آورد و چندان تفاوت عمده ای در زیبایی بصری آن دیده نمی گردد و بازی امروزی نشده است اما به هر حال چیزی که بدیهی است این است که این نسخه از پورت های افتضاحی که برای این بازی در این سال ها عرضه شده است، بهتر است. همین می تواند انگیزه ای برای تجربه دوباره Chrono Cross گردد.

این بازی نقش آفرینی تحسین شده که در واقع دنباله یکی از برترین بازی های نقش آفرینی ژاپنی تاریخ یعنی Chrono Trigger است، در سال انتشارش باعث اختلاف افکنی میان هواداران شد و برخی از واکنش های منفی را به همراه داشت اما در سال های بعد داستان غم انگیز و موسیقی های زیبای آن باعث شد تا هوادارانی برای آن به ارمغان بیاورند.

اگر بخواهید، می توانید مدل های سه بعدی تازه، تصاویر، فونت و فیلتر پس زمینه نسخه Radical Dreamer را خاموش کنید تا آن را به روش قدیمی ببینید؛ اگرچه آن ها را فقط می توان به همراه یکدیگر خاموش کرد، نه به صورت جداگانه. بعلاوه می توانید به طور جداگانه بین موسیقی متن اصلی و موسیقی متن تازه بهبودیافته تغییر دهید.

بعلاوه بهبودهایی در بخش مبارزات و البته ویژگی های دیگری مثل قابلیت مبارزه اتوماتیک (Auto-battle) به Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition اضافه شده است. علاوه بر این ها، این نسخه حاوی محتوای Radical Dreamers خواهد بود که در واقع یک ماجراجویی مبتنی بر متن است که در سال 1996 فقط در ژاپن برای کنسول SNES منتشر شد و راهی به غرب پیدا نکرد.

یکی از نکات جالب پیرامون معرفی نسخه بازسازی Chrono Cross این است که این اثر میان فهرست بازی هایی قرار داشت که در فهرست لو رفته از انویدیا دیده می شد. به این ترتیب، معرفی این اثر برای بار دیگر ما را به باور واقعی بودن آن فهرست بسیار نزدیک تر می نماید. به همین دلیل، با توجه به آن فهرست می توان گفت که این سرانجام کار اسکوئر انیکس برای بازگرداندن بازی های محبوب قدیمی اش نیست چرا که در آن فهرست بازسازی کامل (ریمیک) فاینال فانتزی 9 و ریمستر فاینال فانتزی تاکتیکس دیده می شد که می تواند برای هواداران این بازی ها به شدت هیجان انگیز باشد.

بازی Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition قرار است در تاریخ 18 فروردین 1401 (7 آوریل) برای پلتفرم های گفته شده معرفی گردد. در ادامه می توانید تریلر معرفی این نسخه بازسازی شده را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2154

به "بازسازی منزل: بازسازی بازی Chrono Cross برای پلتفرم های امروزی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی بازی Chrono Cross برای پلتفرم های امروزی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید