بازار آپارتمان های نوساز پایتخت

به گزارش کد الکترونیک، دست اندر کاران وکارشناسان بازار مسکن می گویند: یکی از شرایط مهم برای ورود دوباره بازار مسکن به دوره رونق، مصرفی ماندن این بخش است. به تعبیر دیگر برخلاف دوره های گذشته که ورود بازار مسکن به فاز رونق با افزایش فعالیت های سوداگرانه همراه بوده باید در این دوره به وسیله ایجاد رونق تدریجی و آرام، فضا برای فعالیت سفته بازان ایجاد نشود.

بازار آپارتمان های نوساز پایتخت

جهت دریافت خدمات نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این در حالی است که آنالیز های میدانی از فایل آپارتمان های نوساز بازار مسکن پایتخت نشان می دهد هم اکنون تعدادی از فروشندگان و مالکان املاک مسکونی نوساز با انگیزه کسب بیشترین سود ، قیمت پیشنهادی ملک خود را بسیار متفاوت از قیمت میانگین منطقه اعلام می نمایند. به عنوان مثال مالک یک آپارتمان نوساز در منطقه وحیدیه ملک 76 متری خود را مترمربعی 3میلیون و 800 هزار تومان قیمت گذاری نموده است، این در حالی است که محدوده قیمتی موردقبول برای آپارتمان های نوساز این منطقه تا مترمربعی 3 میلیون و 200هزار تومان است. همین طور در محدوده پاسداران آپارتمان نوساز با زیربنای 59 متر، معادل 11 میلیون تومان در هر مترمربع قیمت گذاری شده است. اما به گفته مشاوران املاک این منطقه این قیمت پیشنهادی بالا بوده و در این منطقه قیمت پیشنهادی آپارتمان های مشابه حدود 9 میلیون و 100 هزار تومان است.

با نگاهی به وضع قیمت های پیشنهادی آپارتمان های نوساز در بعضی مناطق پایتخت، کارشناسان پیشنهاد می نمایند متقاضیان خرید با آگاهی کامل از محدوده قیمتی مورد قبول در هر منطقه، برای خرید اقدام نمایند. دنیای اقتصاد

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 824

به "بازار آپارتمان های نوساز پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار آپارتمان های نوساز پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید