بادکنک فویلی عدد

به گزارش کد الکترونیک، بادکنک فویلی عددی یکی محبوب های انواع بادکنک است که تنوع رنگی تقریبا زیادی دارند هم میتوانید به صورت هلیومی هم به صورت ساده پرکنید بادکنک فویلی عدد در حال حاضر یکی ازز ترند های ساخت کلیپ های جشن تولداست ، برای جذابیت بیشتر تم تولد و یا سالگرد و … میتوانید از آن ها استفاده کنید.یکی دیگه از کاربرد های بادکنک های فویلی عددی برای بلاگر های اینستا ساخت کلیپ بالا رفتن فالوور های صفحه آن هاست .

بادکنک فویلی عدد

بادکنک فویلی عدد طلایی

رنگ طلایی نشانه شیکی قدرت و ثروت است میتوانید از رنگ طلایی برای نشان دادن سن فرد در کنار شمع در جشن تولد و یا جشن سالگرد ازدواج استفاده می شود در جاهای تجملاتی مثل رستوران و یا محیط های کافه و یا با رنگ لباس خود یا فردی که متولد است هماهنگ کنید . اگر تمایل به خرید اینترنتی مطمئن بادکنک فویلی عدد طلایی و یا سایر لوازم جشن دارید می توانید از سایت ایران تحریر قم کمک بگیرید.

بادکنک فویلی ارزان

وقتی نام بادکنک تولد به گوشمان میرسد به یاد همان وسیله رنگا و رنگ و نوستالژیکی میوفتیم که همه ما از کودکی عاشق آن بوده ایم. بچه ها برای سرگرمی و در مرنام های مختلف به خصوص جشن تولد بچه ها و بزرگان استفاده می شود و میتوان گفت یکی از لوازم اصلی جشن برای نشان دادن شادی و هیجان بادکنک است که همه ما از آن استفاده می کنیم. بادکنک انواع متفاوتی داردکه بادکنک فویلی ارزان نوع محبوب بادکنک است.هزینه بادکنک های فویلی کمی از دیگر بادکنک های معمولی بیشتر است اما به همان میزان بیشتر هم به تم تولد شما مجذوب کنندهیت میدهد. بادکنک های فویلی عدد از جمله بادکنک های جدیدی هستند که به دلیل جنس قوی و قابلیت استفاده مجدد و زیبایی و جلوه خاصی که ما را به استفاده از آن ترغیب می کند همان طور که گفته شد به تازگی در جشن ها مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است.

برف شادی

دیگر شادی بخش های مرنام ها و مخصوصا سوپرایز های تولد از آن استفاده میشود ،یکی از قدیمی ترین محصولاتی که سالهاست به عنوان وسیله شادی در مجالس عروسی و جشن ها مورد استفاده قرار می گیرد، اسپری برف شادی است. اسپری برف شادی انواع مخلفی دارد (کاغذی-مژده-نخی و….) اصل برف شادی متشکل شده از گاز های شیمیایی به همین دلیل خرید از فروشگاه های معتبر یکی از مواردیست که باید بهش توجه کرد اما با استفاده از برف شادی نخی و برف شادی کاغذی می توانید بدون هرگونه خطر مرنام خود را بسیار مجذوب کننده و شاد کنید. یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع این محصول که در فروشگاه ایران تحریر قم موجود است باعث می شود اسپری هیچ گونه لکه ای روی لباس یا فرش و محیط برجای نگذارد و در نتیجه نگرانی برای کثیف شدن ایجاد کند. نه خانه و نه لباس توجه داشته باشید که این محصول بر اساس رنگ درب متنوع می باشد.پس با دقت خرید کنید

بمب شادی دلار ( کاغذ پران دلار )

بمب شادی دلار یکی از پرکاربردترین وسایل جشنها و تولدها میباشد.با چرخاندن قسمت انتهایی استوانه کاغذهایی با طرح اسکناسهای دلار از آن به هوا پرتاب میشود و با فرودشان صحنه جالبی بوجود می آید.

بمب شادی دلار جزو کم خطرترین محصولات شادی آفرین در کل جهان است که شما میتوانید در جشنهای مختلف از جمله جشن عروسی،جشن تولد،سالگرد ازدواج،مرنامهای مذهبی و ملی قابل استفاده میباشد.این محصول موجب هیجان و سوپرایز مهمانان جشن شما خواهد بود.

در کاغذپران ها از هیچ مواد محترقه و آتش زا استفاده نشده و کاملا ایمن میباشد.کاغذ افشان ها صرفا با چرخاندن قسمت پایین استوانه و آزاد شدن فشار هوای داخل کپسول فعال میشود.

برای خرید بادکنک و برف شادی و بمب شادی و لوازم تحریر،کتاب داستان، لوازم آریشی بهداشتی با کیفیت بالا میتوانید با فروشگاه ایران تحریر قم تماس حاصل فرمایید

شماره تماس : 02537701583

شماره وانساپ: 09919075306

منبع: اتاق
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2243

به "بادکنک فویلی عدد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادکنک فویلی عدد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید