اکوتوریسم راهی برای توسعه پایدار به بازار کتاب آمد

به گزارش کد الکترونیک افسانه احسانی نویسنده این کتاب که دانش آموخته کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی توریسم است در مقدمه این کتاب آورده است: همیشه و در همه دوران ها، فاصله معناداری میان دانشگاه و بخش های اجرایی وجود داشته است، این فاصله در حوزه طبیعت گردی و به ویژه اکوتوریسم نیز احساس می گردد. خوشبختانه در سال های اخیر با ورود فعالان حوزه گردشگری به دانشگاه ها و ادامه تحصیل آن ها در رشته های مرتبط و همچنین ورود فارغ التحصیلان رشته های گردشگری به حوزه های اجرایی به وسیله شرکت در دوره های کوتاه مدت راهنمایان تور این فاصله نسبت به گذشته کوتاه تر شده است.

اکوتوریسم راهی برای توسعه پایدار به بازار کتاب آمد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مولف در ادامه می نویسد: در این کتاب کوشش شده است تا بر اساس مبانی نظری تایید شده در مجامع جهانی و تکیه بر تجارب ملی موجود در ایران، گامی برای برقراری پیوندی منطقی و متوازن میان این دو بخش برداشته گردد. لازم به تاکید است که تمرکز نگارنده به بخش هایی بوده، که در منابع مشابه یا به آن اشاره نشده یا کمتر پرداخته شده است.

کتاب اکوتوریسم؛ راهی پایدار برای توسعه در شش فصل با عناوین اکوتوریسم؛ مفاهیم، اصول، اکوتوریسم و حفاظت از منابع طبیعی و فرهنگی، اکوتوریسم و مفاهیمی که در گردشگری با آن حوزه مشترک دارند، اثرات منفی و مثبت اکوتوریسم، دست اندرکاران اکوتوریسم و برنامه ریزی و مدیریت مقاصد اکوتوریسم به رشته تحریر در آمده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 961

به "اکوتوریسم راهی برای توسعه پایدار به بازار کتاب آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکوتوریسم راهی برای توسعه پایدار به بازار کتاب آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید