انتشار مشخصات گوشی iQOO Neo 6 SE برای اولین بار

به گزارش کد الکترونیک، تا پیش از این مشخصات گوشی iQOO Neo 6 SE منتشر نشده بود؛ اما اکنون بعضی از مشخصات کلیدی آن مانند نمایشگر 120 هرتزی و شارژ سریع 80 واتی به بیرون درز نموده است.

انتشار مشخصات گوشی iQOO Neo 6 SE برای اولین بار

به گزارش کد الکترونیک، در اوایل ماه آوریل، شرکت iQOO گوشی هوشمند iQOO Neo 6 را در چین معرفی کرد. این دستگاه با سخت افزار پرچمدار از جمله اسنپدراگون 8 نسل 1، صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED و یک تراشه نمایشگر مستقل عرضه می گردد. اکنون نوبت به مدل پایین تر این گوشی می رسد که احتمالا iQOO Neo 6 SE نامیده می گردد. این تلفن در گذشته پیروز به کسب چند گواهینامه شده و در وبسایت آن ها دیده شده بود. با این وجود مشخصات این گوشی هنوز در هاله ای از ابهام قرار داشت. اکنون یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام مستعار DigitalChatStation، نکات مهم گوشی را فاش نموده است. در ادامه به معرفی این گوشی تازه می پردازیم.

ظاهراً iQOO Neo 6 SE دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی با سوراخ پانچ و وضوح +Full-HD می باشد. این صفحه نمایش دارای پنل OLED با نرخ نمونه برداری لمسی 120 هرتز است. این مشخصات کاملا یادآور همان iQOO Neo 6 می باشد. علاوه بر این، گفته می گردد که این گوشی هوشمند با چیپست Qualcomm Snapdragon 870 عرضه می گردد. این برخلاف شایعات قبلی است که می گفتند این گوشی با تراشه +Snapdragon 778G ارائه می گردد.

این افشاگر محبوب چینی در خصوص باتری این دستگاه تازه عنوان نموده که این گوشی دارای یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می نماید. این باعث می گردد گوشی در حدود 5 دقیقه تا 30 درصد شارژ گردد. به نظر می رسد که بعضی از این مشخصات برگرفته از iQOO Neo 6 اصلی باشد، زیرا هر دو گوشی ظرفیت باتری و سرعت شارژ یکسانی هستند. همانطور که در بالا گفته شد، صفحه نمایش نیز یکسان است.

با این حال، این شرکت ممکن است طراحی کلی هر دو گوشی را مشابه نگه دارد. هنوز کسی نمی تواند با اطمینان اظهار نظر کند. در حال حاضر، ما فقط می دانیم که چیپست که بخش بسیار مهمی از هر گوشی است در حال تغییر است. از سوی دیگر با توجه به افشای این جزئیات، انتظار داریم عرضه این گوشی نزدیک باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2213

به "انتشار مشخصات گوشی iQOO Neo 6 SE برای اولین بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار مشخصات گوشی iQOO Neo 6 SE برای اولین بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید