احداث نخستین شهرک صنعتی تخصصی گردشگری در رامسر

به گزارش کد الکترونیک، مطابق اعلام مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با برنامه ریزی صورت گرفته و موافقت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مجوز احداث و راه اندازی شهرک تخصصی گردشگری در شهرستان رامسر دریافت شده است.

احداث نخستین شهرک صنعتی تخصصی گردشگری در رامسر

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سید مصطفی موسوی گفت:

ایجاد خوشه صنعتی و یاری به رشد و توسعه آن ها در جهت فراوری و اشتغال، از اهداف برنامه های شرکت شهرک های صنعتی در حمایت از خوشه های صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت:

ایجاد شهرک صنعتی تخصصی صنایع دستی و گردشگری نقش مهم در درآمد و اشتغال زایی دارد و می تواند به رفع مسائل مالی و بیکاری و ایجاد توسعه و رونق شهرستان رامسر و استان یاری کند.

موسوی با بیان اینکه شهرستان رامسر دارای جاذبه ها و قابلیت های فراوان بوده و بهترین مکان برای معرفی خوشه صنایع دستی و گردشگری استان است، ادامه داد:

با راه اندازی شهرک تخصصی صنایع دستی و گردشگری، شاهد ایجاد صنعت پاک و معرفی فرهنگ بومی این منطقه و استان و همچنین رشد مالی خواهیم بود.

به گفته موسوی در بازدید مشترک با مدیرکل صنایع دستی و گردشگری از منطقه رامسر، موانع و مسائل احتمالی، شناسایی و رفع خواهد شد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 809

به "احداث نخستین شهرک صنعتی تخصصی گردشگری در رامسر" امتیاز دهید

1 کاربر به "احداث نخستین شهرک صنعتی تخصصی گردشگری در رامسر" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث نخستین شهرک صنعتی تخصصی گردشگری در رامسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید