شروع شناسایی ماینرهای غیرمجاز در استان بوشهر

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران/بوشهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در راستای تامین برق پایدار مشترکان، طرح شناسایی ماینرهای غیرمجاز در این استان با جدیت ادامه دارد و در صورت مشاهده با عاملان آن برخورد قانونی صورت می گیرد.

شروع شناسایی ماینرهای غیرمجاز در استان بوشهر

غلامرضا حشمتی در ملاقات با مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر اظهار کرد: طرح شناسایی ماینرهای غیرمجاز در استان بوشهر از سال گذشته در استان شروع شده و به فراخور اهمیت طرح همچنان با جدیت در استان ادامه می یابد.

وی بیان نمود: در راستای ساماندهی انشعاب های غیرمجاز برق در استان طرح شناسایی انشعاب های غیرمجاز هم شناسایی شده چراکه این انشعاب ها به علت خارج بودن از شبکه رسمی توزیع تامین برق پایدار را با اختلال روبرو می کند.

این مسئول ادامه داد: در کنار این دو طرح و بعلاوه تقویت انجام شده در صنعت برق استان مدیریت مصرف هم همیشه باید به اسم یک اولویت مهم در دستور کار هم استانی ها قرار گیرد چراکه عبور پیروز از پیک بار به ویژه در فصل تابستان تنها با مصرف بهینه محقق می گردد.

وی تاکید نمود: مدیریت مصرف به معنی محرومیت از دستگاه های برقی موردنیاز نبوده بلکه به معنی استفاده همراه با مدیریت این دستگاه هاست.

حشمتی اظهار کرد: برای نمونه در ساعت 12 لغایت 18 که به اسم پیک بار مصرف اعلام شده می طلبد استفاده از لوازم با مصرف بالا مانند اتو، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و جاروبرقی در ساعت های دیگری انجام گردد.

مدیرعامل برق استان بوشهر ادامه داد: استفاده از ظرفیت نور طبیعی برای روشنایی خانه از دیگر راهکارهای کاهش مصرف برق است که با مدیریت مناسب می توان از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی اسم کرد: در این زمینه انتظار است رسانه های ملاقاتی و شنیداری هم برای تحقق مصرف بهینه برق فرهنگ سازی لازم را داشته باشند چراکه با کاهش فراوری برق به علت کاهش اندازه بارش ها مدیریت مصرف از راهکارهای اجتناب ناپذیر برای عبور پیروز از پیک بار تابستان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1856

به "شروع شناسایی ماینرهای غیرمجاز در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع شناسایی ماینرهای غیرمجاز در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید