آغاز شمارش معکوس برای خاتمه انتظار 29 ساله مردم گناباد

به گزارش کد الکترونیک، نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با افتتاح فرودگاه گناباد انتظار 29 ساله مردم این شهرستان به زودی خاتمه می یابد.

آغاز شمارش معکوس برای خاتمه انتظار 29 ساله مردم گناباد

به گزارش کد الکترونیک از مشهد، محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرودگاه گناباد یکی از پروژه های اصلی زیرساختی در منطقه به شمار می رود که اجرای آن از مدت ها قبل آغاز شده و با پیگیری های جدی و تأمین اعتبارات لازم در تلاش هستیم این پروژه بعد از 29 سال انتظار بهمن و همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شود.

وی گفت: پروژه فرودگاه گناباد تا به امروز 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در ماه های اخیر تلاش کردیم هر چه زودتر موانع کار را برطرف کرده و فرایند اجرایی پروژه را سرعت بخشیم و به همین منظور مدیر کل فرودگاه های استان نیز در ماه های اخیر چندین مرتبه راهی گناباد شد تا از نزدیک در جریان مسائل و مسائل احتمالی این فرودگاه قرار گیرد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باند، ترمینال، ماشین آلات آتش نشانی، ورودی فرودگاه و... آماده سازی شده و در حال حاضر دیوارکشی در حال انجام است که اخیرا تحویل پیمانکار شده است.

صفایی گفت: برای تکمیل فرودگاه گناباد در یک سال اخیر اعتبارات خوبی جذب شد و اخیرا نیز با پیگیری های اجرا شده و دستور رئیس مجلس 40 میلیارد تومان اعتبار نو برای تکمیل فرودگاه گناباد اختصاص یافت.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور یقین فرودگاه یک اتوبان از یک نقطه به کل دنیاست و با توجه به اینکه گناباد از مرکز استان و مرکز فاصله زیادی دارد افتتاح فرودگاه نقش به سزایی در پیشرفت و آبادانی نه تنها این شهرستان بلکه سایر شهر های منطقه خواهد داشت.

/م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2128

به "آغاز شمارش معکوس برای خاتمه انتظار 29 ساله مردم گناباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز شمارش معکوس برای خاتمه انتظار 29 ساله مردم گناباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید