آغاز دور برگشت لیگ هندبال، آغاز خوب ذوب آهن اصفهان

به گزارش کد الکترونیک، هفته دهم و هفته اول از دور برگشت سی و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال با برگزاری چهار دیدار در روزهای 13 و 14 دیماه برگزار گردید. در روز پنجشنبه 13 دی ماه، تیم ذوب آهن اصفهان همشهری خود نجف آباد اصفهان را از پیش رو برداشت. ذوب آهن با کسب این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد هشت رساند و در رده ششم جدول جای گرفت. تیم سربداران سبزوار هم که مهمان مس کرمان متحمل یک شکست شد.

آغاز دور برگشت لیگ هندبال، آغاز خوب ذوب آهن اصفهان

اما در ادامه این رقابتها، امروز جمعه 14 دی ماه نیز تیم صدرنشین زاگرس اسلام آباد، میزبان تیم نفت و گاز گچساران بود و توانست با کسب برتری عنوان صدرنشینی را برای خود حفظ کند.

در دیگر دیدار امروز تیم نیروی زمینی کازرون برابر تیم رده سومی فرازم بام نهاده شد و با وجود برتری صندلی چهارمی را برای خود حفظ کرد. تیم فولاد مبارکه سپاهان این هفته با قرعه استراحت روبرو بود و بدون انجام بازی، رده دوم را برای خود حفظ کرد.

نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان:

پنجشنبه 13 دی ماه: *هیات نجف آباد 27 - ذوب آهن اصفهان 28 *صنعت مس کرمان 22 - سربدران سبزوار 18

جمعه 14 دی ماه: * زاگرس اسلام آباد 29 - نفت و گاز گچساران 25 * نیروی زمینی کازرون 28 - فراز بام خائیز دهدشت 25

رده بندی تیم ها تا انتها هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان :

1- زاگرس اسلام آباد با 17 امتیاز 2- فولاد مبارکه سپاهان با 14 امتیاز 3- فراز بام خائیز دهدشت با 12 امتیاز 4- نیروی زمینی کازرون با 12 امتیاز 5- صنعت مس کرمان با 10 امتیاز 6- ذوب آهن اصفهان با 8 امتیاز 7- سربدران سبزوار با 3 امتیاز 8- نفت و گاز گچساران با 3 امتیاز 9- هیات نجف آباد با یک امتیاز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 188

به "آغاز دور برگشت لیگ هندبال، آغاز خوب ذوب آهن اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز دور برگشت لیگ هندبال، آغاز خوب ذوب آهن اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید