طراحی مدرن ویلا: شروع جشنواره کتاب های مقرون به صرفه قیمت در باغ کتاب

به گزارش کد الکترونیک ، به نقل از ستاد خبری بیست ونهمین دروه هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، باغ کتاب تهران به مناسبت بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ویژه برنامه های متنوعی را با حضور کارشناسان و اهالی کتاب برگزار می نماید.

طراحی مدرن ویلا: شروع جشنواره کتاب های مقرون به صرفه قیمت در باغ کتاب

جهت دریافت خدمات طراحی مدرن ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

جشنواره کتاب های مقرون به صرفه قیمت از مهمترین برنامه های باغ کتاب به مناسبت هفته کتاب است که از امروز 23 آبان در فروشگاه کودک و نوجوان این مجموعه شروع شده است و تا 5 آذر ادامه دارد.

دورهمی با کسب وکارهای حوزه کتاب و کتابخوانی با عنوان کسب و کتاب نیز از دیگر برنامه های باغ کتاب تهران در این دوره از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران است.

این نشست با حضور سمیه محمدی، مدیرعامل انتشارات آریانا قلم، رضا قربانی، بنیانگذار گروه رسانه ای راه پرداخت، سعید مکرمی، بنیانگذار و مدیرعامل گروه نام، امیرحسین لطیفی، مدیرعامل طاقچه و سیدحسام الدین رایگانی، نویسنده و کارآفرین حوزه فرهنگی دوشنبه 24 آبان 1400 ساعت 18 در سالن هشت باغ کتاب تهران برگزار می گردد.

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 24 آبان ماه تا یکم آذرماه 1400 با شعار جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم در سراسر کشور برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2008

به "طراحی مدرن ویلا: شروع جشنواره کتاب های مقرون به صرفه قیمت در باغ کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی مدرن ویلا: شروع جشنواره کتاب های مقرون به صرفه قیمت در باغ کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید