50 درصد تخفیف، تور مالزی

به گزارش کد الکترونیک،

با توجه به اینکه آژانس امیدان پرواز جدیدا اقدام به راه اندازی تور مالزی به صورت چارتری کرده است ، مدیریت این آژانس تصمیم گرفته است برای تاریخ 5 خرداد به 20 نفر به قید قرعه آفر استثنایی 50% تخفیف ارائه نماید

مدیریت محترم آژانس امیدان پرواز اقدام به ارائه آفر استثنایی تور مالزی با 50% تخفیف (معادل 650000 تومان تخفیف) کرده است. این آفر فقط برای تاریخ 5 خرداد موجود است.

50 درصد تخفیف، تور مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

در این بسته پیشنهادی 3 هتل CITRUS، FLAMINGO و DYNASTY را میتوانید با 50 درصد تخفیف انتخاب و استفاده نمایید . البته امکان استفاده از دیگر هتل های پکیج نیز وجود دارد اما شما از تخفیف 650000 تومانی بهره خواهید برد و مابه التفاوت را پرداخت خواهید نمود.

با توجه به اینکه انتظار میرود تعداد زیادی از کاربران از این آفر استقبال کنند ثبت نام و استفاده از این آفر تنها به وسیله ثبت نام در این لینک امکان پذیر است. با توجه به تعداد محدود نفرات (20 نفر) اولویت استفاده از آفر با درخواستهای تعداد نفرات کمتر است. خواهشمنیدم از برقراری تماس تلفنی با آژانس امیدان جهت رزرو تور فوق خود داری نمایید . لیست 20 نفره از طرف ما به آژانس ارسال خواهد شد.

لطفا دقت فرمایید این آفر فقط برای تاریخ 5 خرداد ارائه شده است و مهلت ثبت نام تا تاریخ 25 اردیبهشت 92 ساعت 12 ظهر میباشد.

جهت مشاهده پکیج مالزی آژانس امیدان پرواز اینجا کلیک کنید

مهلت ثبت نام به انتها رسید

منبع: لست سکند
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 711

به "50 درصد تخفیف، تور مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 درصد تخفیف، تور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید