گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، موسوی: قطر سطح بالا کار کرد، امیدوارم همراه بسکتبال و واترپلو طلا بگیریم

به گزارش کد الکترونیک، مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه قطر فراتر از انتظار کار کرد، گفت: امیدوارم همه رشته های ایران که این روزها بازی دارند، طلا بگیرند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، موسوی: قطر سطح بالا کار کرد، امیدوارم همراه بسکتبال و واترپلو طلا بگیریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

گزارش خبرنگار اعزامی کد الکترونیک از اندونزی، سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران پس از صعود به فینال بازی های آسیایی 2018 اندونزی گفت: حساسیت بازی نیمه نهایی همواره وجود دارد و تیم قطر بهتر از چیزی که انتظار داشتیم بازی کرد. فکر می کنم قطر یکی از تیم های سطح بالای حال حاضر آسیاست.

او ادامه داد: آنها اگر بدشانس نبودند و به ما نمی خوردند قطعا در فینال بازی می کردند. بازی قبلی تیم های چین تایپه تایپه و کره را هم دیدیم. این تیم می توانست آنها را شکست دهد.

موسوی اضافه کرد: بازیکنان ما خیلی خوب آغاز کردند و در آغاز کار بازی با فرایند نزدیک دنبال می شد اما به تدریج در ست های بعد اختلاف ایجاد کردیم تا توان خود را برای بازی فینال بگذاریم.

موسوی اعلام کرد: امیدوارم که والیبال و بسکتبال هر دو طلا بگیرند. شنیده ام واترپلو شانس مدال است و اگر بازی فردا را ببرد فینالیست می گردد. امیدوارم همه رشته هایی که این روزهای آخر بازی دارند طلا بگیرند. تا اینجا کاروان ایران خوب کار نموده است و طبق انتظار نتیجه گرفته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 755

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، موسوی: قطر سطح بالا کار کرد، امیدوارم همراه بسکتبال و واترپلو طلا بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، موسوی: قطر سطح بالا کار کرد، امیدوارم همراه بسکتبال و واترپلو طلا بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید