تیم بسکتبال پتروشیمی امشب راهی تایلند می گردد

به گزارش کد الکترونیک، بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه های آسیا از 5 مهرماه به میزبانی تایلند شروع می گردد و تا دهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

تیم بسکتبال پتروشیمی امشب راهی تایلند می گردد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

تیم بسکتبال پتروشیمی سال گذشته از حضور در رقابت های باشگاه های غرب آسیا، اولین سهمیه این قاره را برای حضور در این رقابت ها از آن خود کرد. این تیم در گروه بندی صورت گرفته برای مسابقات باشگاه های آسیا نیز حضور داشت اما با همه اینها با مسائلی روبرو بود که اعزام به محل برگزاری رقابت ها را در هاله ای از ابهام قرار داده بود.

تیم بسکتبال پتروشیمی طی روزهای گذشته با حضور 5-4 بازیکن پیگیر تمریناتش بود و این مسئله یکی از مهمترین مسائل برای اعزام این تیم بود تا جایی که حتی این گونه عنوان شد که محتمل است پتروشیمی از شرکت در رقابت های باشگاه های آسیا کناره گیری کند.

این موضوع البته تبعات زیادی برای این باشگاه و بسکتبال ایران به همراه داشت، چرا که انصراف از مسابقات جریمه ای بیش از 100 هزار دلار برای مسئولان پتروشیمی ایجاد می کرد. عدم پرداخت این جریمه هم محرومیت از هر گونه فعالیت را برای این باشگاه به همراه داشت.

بر همین اساس، تمام کوشش ها و رایزنی های لازم انجام شد تا پتروشیمی بتواند در مسابقات باشگاه های آسیا حضور داشته باشد. این تیم بعد از روزها تمرین با ترکیب نصفه و نیمه، امروز تمریناتش را با 10 بازیکن انجام داد. این بازیکنان پیش از تمرینات امروز لباس های خود را هم برای شرکت در مسابقات دریافت کردند تا این گونه نسبت به اعزام اطمینان بیشتری داشته باشند.

قرار است تیم بسکتبال پتروشیمی امشب راهی تایلند گردد و در این فاصله مسئولان باشگاه به وضعیت قرارداد بازیکنان تیم رسیدگی خواهند کرد.

به گزارش کد الکترونیک، طبق گروه بندی مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا، پتروشیمی در گروه A با نمایندگان چین، کره جنوبی و چین تایپه دیدار می نماید.

اولین دیدار این تیم پنجشنبه برابر نماینده کره جنوبی برگزار می گردد.

شاگردان مهران حاتمی دو دیدار دیگر خود را روزهای آدینه و شنبه برابر نماینده چین تایپه و چین برگزار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 335

به "تیم بسکتبال پتروشیمی امشب راهی تایلند می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بسکتبال پتروشیمی امشب راهی تایلند می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید