تور آفریقای جنوبی ارزان: گزارش اختصاصی خبرنگاران از سمینار گردشگری آفریقای جنوبی در تهران

به گزارش کد الکترونیک، دوشنبه هفته گذشته مراسمی با حضور نمایندگان بیش از 20 شرکت حوزه گردشگری آفریقای جنوبی و اپراتورهای تور ایران برای توسعه همکاری ها در این حوزه برگزار گردید.

تور آفریقای جنوبی ارزان: گزارش اختصاصی خبرنگاران از سمینار گردشگری آفریقای جنوبی در تهران

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

عصر روز دوشنبه، 28 آبان 97 در هتل پارسیان آزادی سمیناری با حضور نمایندگان چند شرکت حوزه گردشگری آفریقای جنوبی و بعضی آژانس های مسافرتی و مجریان تور ایرانی برگزار گردید.

این مراسم که با هدف ایجاد ارتباط بین مجریان تور ایرانی و شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری آفریقای جنوبی (هتل ها، کارگزاری های، سرویس های ترنسفر و...) برگزار گردید، فرصتی برای شرکت های ایرانی بود تا بتوانند از نزدیک با این شرکت ها آشنا شوند و قراردادهای همکاری امضا نمایند. بعلاوه در این مراسم سفیر آفریقای جنوبی و مدیر منطقه وزارت توریسم این کشور به ایراد سخنرانی پرداختند و از فرصت ها و چالش های صنعت گردشگری آفریقای جنوبی و لزوم تصحیح سازوکارها برای سفر به این کشور در ایران سخن گفتند.

در این سمینار که از ساعت 5 بعدازظهر دوشنبه شروع به کار کرد، ابتدا سفیر آفریقای جنوبی به ارائه آمار و ارقامی درباره صنعت گردشگری آفریقای جنوبی و مسافران ایرانی این مقصد پرداخت. وی گفت:

این صنعت یاری نموده تا در بازه پنج ساله ابتدای 2012 تا خاتمه 2016 بیش از 40 هزار شغل تازه در کشور ایجاد گردد.

ویکا مازوی کومالو اضافه کرد:

97 درصد گردشگرانی که به آفریقای جنوبی سفر می نمایند، در تعطیلات و به قصد سرگرمی به این کشور می آیند و بقیه مسافران با هدف تجارت یا تحصیل به این کشور می آیند که این آمار و ارقام نسبت به سایر کشورهای قاره آفریقا بسیار بیشتر است.

در ادامه هانلی اسلبر، مدیر منطقه توریسم آفریقای جنوبی در آسیا، استرالیا و خاورمیانه پرزنتیشنی جامع درباره مقاصد مختلف گردشگری در این کشور، سوغات و فرهنگ هر یک از این مقاصد و... ارائه داد.

وی بر لزوم تصحیح نگاه آژانس های مسافرتی در ایجاد پکیچ سفر به آفریقای جنوبی تاکید نمود و گفت بسیاری از گردشگران ایرانی که به این کشور سفر می نمایند، در پی امکانات و هتل های آنچنانی نیستند و خصوصا جوان ها بیشتر در پی ماجراجویی هستند و آفریقای جنوبی یکی از برترین مقصدها برای سفر ماجراجویانه است.

او بعلاوه درباره هر یک از شهرهای آفریقای جنوبی و تفاوت های فرهنگی عمده آن ها توضیحاتی را ارائه داد و به معرفی مهم ترین جاذبه های گردشگری هر یک از این مقاصد پرداخت.

در ادامه مراسم مجریان تور و آژانس های مسافرتی ایرانی این فرصت را داشتند تا با هر یک از نمایندگان شرکت های ارائه نماینده خدمات گردشگری آفریقای جنوبی صحبت و مذاکره نمایند.

در خاتمه این نشست نیز مراسم قرعه کشی بین حضار برگزار گردید و به چهار نفر از حضار جوایز متنوعی از سوی شرکت های حاضر در این مراسم اعطا شد.

منبع: کجارو
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2089

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: گزارش اختصاصی خبرنگاران از سمینار گردشگری آفریقای جنوبی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: گزارش اختصاصی خبرنگاران از سمینار گردشگری آفریقای جنوبی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید