کسر 700 هزار تومانی از حقوق دانشجویان برای کدام زیرساخت آموزش غیرحضوری است؟

به گزارش کد الکترونیک، دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اصفهان گفت: براساس مصوبه شورای عالی دانشگاه از حقوق همه دانشجومعلمان 700 هزار تومان برای تأمین زیرساخت اموزش مجازی کسر می شود، اما بازدهی برای دانشجویان ندارد.

کسر 700 هزار تومانی از حقوق دانشجویان برای کدام زیرساخت آموزش غیرحضوری است؟

نیما فرهمندیان، دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه کد الکترونیک با اشاره به کسر حقوق دانشجومعلمان به دلایل مختلف، اظهار کرد: براساس مصوبه هیات امنای این دانشگاه، از حقوق دانشجومعلمان غیرخوابگاهی 25 درصد و دانشجومعلمان خوابگاهی 25 درصد کسر می شود.

فرهمندیان ادامه داد: با توجه به اینکه اکنون کلاس های حضوری برگزار نمی شود و دانشجویان در خوابگاه ها مستقر نیستند، از همه دانشجویان 25 درصد کسر از حقوق صورت می گیرد.

این دانشجوی دانشگاه فرهنگیان اصفهان خاطرنشان کرد: با این حال به تازگی و براساس مصوبه شورای عالی این دانشگاه، از حقوق همه دانشجومعلمان 700 هزار تومان برای تأمین زیرساخت اموزش مجازی کسر می شود.

وی توضیح داد: با اینکه برخی از استادان از سامانه LMS برای برگزاری این کلاس ها استفاده می کنند، اما برخی از اساتید کلاس های خود را در واتساپ برگزار می کنند و برخی دیگر نیز در این سامانه، صرفا فایل های درسی را بارگذاری می کنند؛ بنابراین کسر ازحقوق دانشجویان عملا در راستای تحصیل هزینه نمی شود.

فرهمندیان با بیان اینکه این کسر از حقوق برای ما دانشجویان بازدهی ندارد، تأکید کرد: به نظر می رسد که مسئولان در پایتخت نشسته اند و درباره مسائلی که از آن اطلاع درستی ندارند، تصمیم می گیرند.

وی توضیح داد: دانشگاه فرهنگیان با اینکه این هزینه ها را از دانشجویان تأمین می کند، اما حتی حمایتی از دانشجومعلمان مخترع و خلاق ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1478

به "کسر 700 هزار تومانی از حقوق دانشجویان برای کدام زیرساخت آموزش غیرحضوری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسر 700 هزار تومانی از حقوق دانشجویان برای کدام زیرساخت آموزش غیرحضوری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید