واتساپ روی بهبود سیستم گزارش محتوای نامناسب کار می نماید

به گزارش کد الکترونیک، به نظر می رسد که اپلیکیشن واتساپ در کوشش است تا عملکرد سیستم گزارش پیغام های خصوصی بین افراد را بهبود ببخشد. گویا این ویژگی تازه به کاربران اجازه می دهد تا در صورت مشاهده حتی یک مورد از محتوای ناپسند، اسپم و مطالبی که با خواندن آن ها احساس خوبی به دست نمی آورند، اقدام به گزارش آن کنند. اپلیکیشن واتساپ پنج سال پیش از قابلیت گزارش رونمایی کرد تا کاربران این اپلیکیشن بتوانند جلوی افرادی که محتوای های ناپسند و مخرب در این پیغام رسان به اشتراک می گذارند را بگیرند.

واتساپ روی بهبود سیستم گزارش محتوای نامناسب کار می نماید

اوایل ماه جاری واتساپ برای سیستم گزارش و تعدیل پیغام های خود آنالیز و ارزیابی دقیقی شد. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت روی روش نو و مختصرتری برای گزارش پیغام ها به وسیله کاربران کار می نماید. بنابر اطلاعات واصله از WABetaInfo، آخرین نسخه بتای اپلیکیشن واتساپ در سیستم عامل اندروید قابلیت نو گزارش حتی یک پیغام خاص را به واتساپ اضافه خواهد نمود.

سیستم گزارش مخاطب فعلی واتساپ، پیغام ناپسند فرد به همراه چهار پیغام قبلی او را به واتساپ گزارش می نماید. شایان ذکر است که چهار پیغامی که به همراه پیغام ناپسند فرد به واتساپ گزارش می گردد، به واتساپ فرصت بیشتری می دهد تا بر روی لغو کردن یا نکردن حساب کاربری فرد متخلف تصمیم گیری نمایند. گویا این ویژگی نو به کاربران این امکان را می دهد تا حتی تک پیغام فرد متخلف را چه در چت خصوصی، بحث گروهی در گروه های واتساپ و چه از یک حساب تجاری هایلایت کند.

کاربرانی که از نسخه بتای ورژن 2.21.20.1 واتساپ استفاده می نمایند، هنگام انتخاب یک پیغام خاص از مخاطب خود با یک منو کشویی روبرو می شوند که در آن دو آپشن کپی و ریپورت وجود دارد. با انتخاب گزینه ریپورت یک گفت وگو باز می گردد که به کاربران این امکان را می دهد مشاغل (در واتساپ بیزینس) یا مخاطبین متخلف را گزارش نموده و در صورت تأیید واتساپ حساب کاربری آن ها در اپلیکیشن مسدود گردد.

هنوز از تاریخ دقیق عرضه این ویژگی نو برای کلیه دیوایس ها اطلاعاتی منتشر نشده است. اما زمان بندی و تصمیم این اپلیکیشن در بهبود سیستم گزارش پیغام ها پاسخی به جنجال های تند اخیر علیه واتساپ است. به هر حال باید منتظر بود و دید که آیا این قابلیت نو می تواند رضایت کاربران این پیغام رسان را جلب کند یا خیر.

واتساپ پشتیبانی از چند دستگاه را به بتای iOS افزود

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2236

به "واتساپ روی بهبود سیستم گزارش محتوای نامناسب کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ روی بهبود سیستم گزارش محتوای نامناسب کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید