هیچ کمبودی در عرضه بلیت های اتوبوس نداریم ، رشد 5 برابری تردد زائران در مرز مهران

به گزارش کد الکترونیک، مدیر کل سازمان راهداری گفت: هیچ مشکل و یا کمبودی درعرضه بلیت های اتوبوس مرز مهران وجود ندارد و تردد در این مرز 5 برابر افزایش یافته است.

هیچ کمبودی در عرضه بلیت های اتوبوس نداریم ، رشد 5 برابری تردد زائران در مرز مهران

کد الکترونیک: داریوش باقرجوان مدیر کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه شرکت های حمل و نقلی در بخش عرضه بلیت های اتوبوس هیچ کمبودی ندارند گفت: این شرکت ها هر میزان تقاضا در بازار وجود داشته باشد را می توانند جوابگو باشند.

او با بیان اینکه از 10 مهر ماه 452 هزار نفر زائر از مرز های سه گانه عبور نموده اند گفت: 130 هزار نفر زائر هم تاکنون از مرز مهران و سایر مرز ها وارد کشور شده و خوشبختانه روند تردد در هر سه مرز حالت عادی دارد.

باقرجوان با اشاره به اینکه از روز گذشته شاهد رشد چشمگیر حرکت زائران به سمت مرز های سه گانه از جمله مرز مهران هستیم گفت: تردد ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 تا 5 برابر شده و ما هر روز شاهد رشد چشمگیر عبور زائران به مرز ها هستیم.

مدیرکل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه زائرانی که قصد خرید بلیت به صورت غیر حضوری را دارند گفت: مسافران می توانند از سایت های معتبر جهت خرید بلیت اتوبوس اقدام نمایند و هیچ آژانس و یا سایتی حق گران فروشی در بخش بلیت را ندارد.

او اضافه نمود: مسافرانی که نمی توانند به صورت غیر حضوری خرید نمایند قطعا با مراجعه به پایانه ها می توانند بلیت های خود را تهیه نمایند و شرکت های حمل و نقلی موظف هستند نسبت به تقاضا ظرفیت های خود را در بخش بلیت افزایش دهند.

باقرجوان درباره آخرین وضعیت مرز خسروان هم گفت: به دلیل اینکه محدودیت های تردد در این پایانه مرزی وجود دارد مسافران خیلی رغبت به عبور از این مرز را ندارند و در مقایسه با سایر مرز ها این مرز بسیار خلوت تر است.

مدیر کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شرح داد: طرح اربعین از 17 مهر ماه شروع می شد، اما به دلیل استقبال و رشد چشمگیر زائران این طرح زودتر شروع شده و در ابتدای شروع این طرح مشکلاتی برای تردد زائران ایجاد شده بود، اما خوشبختانه با هماهنگی طرف عراقی تردد در هر سه مرز زائران به حالت عادی بازگشته است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 589

به "هیچ کمبودی در عرضه بلیت های اتوبوس نداریم ، رشد 5 برابری تردد زائران در مرز مهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ کمبودی در عرضه بلیت های اتوبوس نداریم ، رشد 5 برابری تردد زائران در مرز مهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید