آشنایی با هتل 4 ستاره سنتارا اونیو پاتایا

به گزارش کد الکترونیک، برای آشنایی با هتل 4 ستاره سنتارا اونیو پاتایا با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل 4 ستاره سنتارا اونیو پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

یکی از هتل های 4 ستاره پاتایا میباشد که زیبایی خیره نماینده ای دارد ، موقعیت جغرافیایی هتل سنتارا اونیو به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. شما به هنگام شب با کمی قدم زدن در خیابان های اطراف به واکینگ استریت خواهید رسید و میتوانید از برنامه های شبانه آنجا بهترین استفاده را داشته باشید و یک شب بیادماندنی را سپری کنید. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید به مراکز خرید معروف شهر پاتایا برسید و لذت خرید را تجربه کنید.

گردشگران با استفاده از ترانسفر از فرودگاه بین المللی سوارنابومی باید 90 دقیقه جهت را طی نمایند تا به هتل سنتارا اونیو پاتایا برسند. مهمانان تور تایلند با اقامت در این هتل، برای رفتن به ساحل 12 دقیقه پیاده روی در پیش دارند، از دیگر مواردی که در این هتل 8 طبقه وجود دارد و آن را از مابقی هتل های پاتایا متمایز نموده است، ساحل تمیز و آرام آن بوده که در آنجا همه امکانات تفریحی و استراحتی فراهم شده است تا شما یک روز شاد و هیجان انگیزی را تجربه کنید.

این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه اتاق های مجلل هتل سنتارا اونیو پاتایا موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.

در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ ، اتاق سونا و اتاق مخصوص سیگار رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور تایلند میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر پاتایا به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ تایلندی که کارکنان هتل ارائه میدهند بهره ببرید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.

  • نام هتل: هتل سنتارا اونیو پاتایا
  • درجه هتل: 4 ستاره
  • آدرس هتل: 198/30 Soi Bua Khaow 15، Moo 9، Bang Lamung، پاتایا، Chon Buri 20150، Thailand
  • تعداد اتاق: 51
  • فاصله تا فرودگاه: 90 دقیقه
  • نوع اتاق: اتاق 2 تخت، اتاق 3 تخت، اتاق خانوادگی، استاندارد
  • امکانات هتل: رستوران و بار، پارکینگ، لاندری، خدمات پرینت و فکس، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، سالن بازی، بوفه و صبحانه، محل نگهداری بچه ها، اتاق مخصوص سیگار
  • امکانات ورزشی: استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ
  • امکانات اتاق ها: تلویزیون ال سی دی، تلفن، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، صندوق امانات
منبع: مرجع تایلند
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 259

به "آشنایی با هتل 4 ستاره سنتارا اونیو پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل 4 ستاره سنتارا اونیو پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید