نام نویسی سفر نوروزی به عتبات به تاخیر افتاد

به گزارش کد الکترونیک، سرپرست معاونت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از به تاخیر افتادن زمان نام نویسی زائرانی که در ایام نوروز قصد سفر به عتبات عالیات دارند، اطلاع داد.

نام نویسی سفر نوروزی به عتبات به تاخیر افتاد

اگر علاقمند به سفر با بهترین شرایط تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

محمد آزاد اضافه کرد: با توجه به شرایط کنونی به منظور رعایت هرچه بیشتر مسایل بهداشتی برای دو کشور ایران و عراق زمان ثبت نام برای زائران ایرانی در سامانه سازمان حج از امروز به یازدهم اسفند ماه تغییر یافت.

پیشتر سازمان حج و زیارت با انتشار فراخوان، امروز ششم اسفندماه را برای ثبت نام زائران متقاضی سفر به عتبات عالیات در ایام نوروز را اعلام نموده بود.

سرپرست معاونت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ادامه داد: به رغم تغییر زمان ثبت نام زائران متقاضی سفر به عتبات، اولویت ها و ساعت های مراجعه جهت نام نویسی به قوت خود باقی است.

آزاد همچنین روز گذشته در گفت وگو با ایرنا در مورد آخرین شرایط تردد مرزها برای زائران دو کشور نیز گفت: با توجه به نشست دو روزه مشترک مسئولان ایران و عراق و موافقت طرفین، سفر زمینی زائران ایرانی به عتبات عالیات و زائران عراقی به شهرهای زیارتی ایران تا 20 اسفند ماه متوقف شد.

وی با بیان اینکه شرایط ادامه یا لغو سفر هوایی زائران دو کشور نیز ظرف 24 ساعت آینده تعیین خواهد شد، اضافه کرد: این تصمیم با توجه به رعایت هر چه بیشتر مسایل بهداشتی برای دو کشور اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه به همین منظور سفر زمینی عتبات عالیات از روز آدینه گذشته متوقف شده بود، گفت: این مدت زمان ممکن است در صورت موافقت وزرای بهداشت ایران و عراق و فراهم آمدن شرایط لازم برای شروع مجدد سفر به عتبات به کمتر از 15 روز نیز کاهش یابد.

منبع: ایرنا

منبع: چمدان
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 834

به "نام نویسی سفر نوروزی به عتبات به تاخیر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام نویسی سفر نوروزی به عتبات به تاخیر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید