می خواستم در اوج خداحافظی کنم

به گزارش کد الکترونیک، ستاره تیم هندبال اشتاد سازه مشهد پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر هندبال بانوان و خداحافظی با دنیای توپ و تور در جمع خبرنگاران گفت: اگر منتظر افت کردن خودم می ماندم، به این زودی ها خداحافظی در کار نبود اما تصمیم بر این بود که در اوج خداحافظی کنم.

می خواستم در اوج خداحافظی کنم

شیدا فلاحی پس از فزونی اشتاد سازه در فینال لیگ برتر هندبال بانوان برابر شهید شاملی کازرون و فتح عنوان قهرمانی به همراه شاگردان نشمین شافعیان گفت: 20 سال است که در خدمت تیم ملی بزرگسالان هستم و از 14 سالگی این افتخار را داشتم. تصمیم بر این بود که در اوج و با باقی گذاشتن خاطره ای خوب خداحافظی کنم.

وی اضافه نمود: در واقع با توجه به اینکه در چارچوب های تعیین شده تمرین می کنم اگر در انتظار افت کردن خودم می نشستم، تصور نمی کنم که به این زودی ها روز خداحافظی از هندبال فرا می رسید بنابراین تصمیم گرفتم در اوج این کار را عملی کنم و شیداهایی را ساخته و به جامعه هندبال تحویل دهم. سال جاری سومین سال قهرمانی متوالی من بود و هت تریک کردم و خدا را شاکرم که با جام از هندبال خداحافظی می کنم.

فلاحی در مورد برنامه آینده خود پس از خداحافظی، از تصمیمش برای ورود به عرصه مربیگری و خدمت به جامعه هندبال به وسیله این راستا اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1650

به "می خواستم در اوج خداحافظی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواستم در اوج خداحافظی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید