مونتایا فرناندز: تیمی در سطح جهانی هستیم، برای رسیدن به فینال می جنگیم

به گزارش کد الکترونیک، سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان تأکید کرد، شاگردانش برای رسیدن به فینال پیکارهای آسیایی خواهند جنگید.

مونتایا فرناندز: تیمی در سطح جهانی هستیم، برای رسیدن به فینال می جنگیم

به گزارش کد الکترونیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون هندبال، مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان پس از پیروزی مقابل کویت و قطعی شدن کسب جواز حضور در مسابقات دنیای و راهیابی به جمع چهار تیم برتر بیستمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی آسیا گفت: واقعاً مسابقه امروز سخت و مانند یک فینال بود.

وی اضافه نمود: به تیم کویت تبریک می گویم که تا ثانیه های آخر جنگید تا جایی که نتیجه بازی در ثانیه های آخر معین شد. ما در نهایت با اختلاف یک شوت و یک گل بردیم و همین شوت بود که سرنوشت بازی را معین کرد.

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: بازی بعدی ما مقابل بحرین است. هدف اول ما دنیای شدن بود، اما ما اینجا هستیم تا برای رسیدن به فینال بجنگیم و کارمان امروز تمام نشده است.

فرناندز گفت: به نظر من این مسابقات نمونه ای از رقابت های جام دنیای بود و آسیا نشان داد که لیاقت داشتن پنج سهمیه را دارد. ما نیز در جام دنیای نشان خواهیم داد که یک تیم صرفاً آسیایی نیستیم، بلکه یک تیم در سطح دنیای هستیم.

تیم ملی هندبال ایران با پیروزی 27 بر 26 مقابل کویت علاوه بر کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا به جمع چهار تیم برتر بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نیز راه یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2166

به "مونتایا فرناندز: تیمی در سطح جهانی هستیم، برای رسیدن به فینال می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونتایا فرناندز: تیمی در سطح جهانی هستیم، برای رسیدن به فینال می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید