مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید

به گزارش کد الکترونیک، بانکوک، اگر چه شهری نیست که به خاطر تورهای دوچرخه سواری، همان اول به ذهن بیاید، ولی ماجراجویی های دو-چرخه ای فوق العاده شگفت انگیزی را در خود دارد. SpiceRoads Cycle Tours سفرهای با دوچرخه تمام روز و نیم روز برگزار می کند و بزرگترین جاذبه های شهر مانند Chinatown، بازار گل و کاخ بزرگ را پوشش می دهد. برای تجربه چیزی کاملا متفاوت، عشق طبیعت ها باید تور نصفه روز Bangkok Jungle را انتخاب کنند. یک دوچرخه سواری شیک 15 مایلی از میان Bang Kra Jao، طبیعتی شگفت انگیز و خارق العاده در نزدیکی رود Chao Phraya که به طریقی از دست ساخت و سازهای شهری گریخته است. این، آن روی بانکوک است که افراد کمی دیده اند.

مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید

مردم بانکوک در مورد لباس پوشیدن خیلی راحت هستند، اما همچنان در زمان بازدید از معبدها و دیگر مکان های محترم قانون وجود دارد. همیشه زمان وارد شدن به یک معبد، کفش های خود را در بیاورید و بازوهایتان را تا آرنج و پاهایتان را تا زانو بپوشانید. بعضی مکان های مقدس مانند Wat Po برای بازدیدکنندگانی که لباس مناسب ندارند، روپوش مهیا کرده است. ولی در کل کار خوبی است که اگر با لباس آستین حلقه ای هتل را ترک کرده اید یک شال همراه داشته باشید.

زندگی در خیابان های بانکوک، با دکه های غذایش، فروشندگان پر هیجانش، توک توک های پر سر و صدایش و زندگی جاری در هر گوشه اش، خود یک دیدنی جذاب تایلند است. ولی بعضی اوقات شهر را از بالا بهتر می توان ستایش کرد، و هیچ جای دیگر دنیا به اندازه بانکوک روی سقف های ساختمان ها نوشیدنی فروشی ندارد. بهترین آن ها نیز بار طبقه شصت و سومی هتل Lebua at State Tower است. نوشیدنی ها گران هستند و باید لباس رسمی داشته باشید، اما این منظره گسترده 360 درجه هنگام غروب آفتاب نفس را در سینه حبس می کند.

منبع مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید

انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2084

به "مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید