معرفی معروفترین هتل های ونکوور

به گزارش کد الکترونیک، ونکوور یکی از زیباترین شهرهای کانادا و مقصدی محبوب برای گردشگران سراسر جهان است. این شهر با جاذبه های گردشگری متنوع، آب و هوای دلپذیر و مردمی مهربان، میزبان مسافران بسیاری از سراسر جهان می باشد.

معرفی معروفترین هتل های ونکوور

یکی از مهمترین فاکتورها در هر سفر، انتخاب محل اقامت مناسب است. ونکوور دارای تعداد زیادی هتل و مسافرخانه در سطوح مختلف می باشد. اما اگر به دنبال اقامتی لوکس و راحت در این شهر هستید، در ادامه با معروف ترین هتل های ونکوور آشنا شوید:

1. هتل روزوود گئورجیا ونکوور (Rosewood Hotel Georgia Vancouver)

هتل روزوود گئورجیا ونکوور یکی از مجلل ترین و قدیمی ترین هتل های ونکوور است که در قلب شهر واقع شده است. این هتل در سال 1927 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون میزبان شخصیت های مهم و سرشناس بسیاری از سراسر جهان بوده است.

هتل روزوود گئورجیا دارای 156 اتاق و سوئیت مجلل می باشد که به تمامی امکانات رفاهی مجهز شده اند. از جمله امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، اسپا، رستوران، بار و کافه اشاره کرد.

2. هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور (Fairmont Pacific Rim Hotel)

هتل فرمونت پسیفیک ریم ونکوور یکی دیگر از هتل های لوکس ونکوور است که در سال 2010 افتتاح شد. این هتل در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته است و چشم اندازی بی نظیر به کوهستان های نورث شور و خلیج انگلیسی دارد.

هتل فرمونت پسیفیک ریم دارای 377 اتاق و سوئیت لوکس می باشد که به تمامی امکانات رفاهی مجهز شده اند. از جمله امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده و روباز، مرکز تناسب اندام، اسپا، رستوران، بار و کافه اشاره کرد.

3. هتل شانگری لا ونکوور (Shangri-La Hotel Vancouver)

هتل شانگری لا ونکوور یکی دیگر از هتل های لوکس و مشهور ونکوور است که در مرکز شهر واقع شده است. این هتل در سال 2008 افتتاح شد و دارای 65 اتاق و سوئیت لوکس می باشد.

هتل شانگری لا ونکوور دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، اسپا، رستوران، بار و کافه می باشد. همچنین این هتل دارای یک باغ ژاپنی زیبا می باشد که در نوع خود بی نظیر است.

4. هتل اوپوس ونکوور (OPUS Hotel Vancouver)

هتل اوپوس ونکوور یک هتل بوتیک لوکس است که در قلب شهر ونکوور واقع شده است. این هتل در سال 2012 افتتاح شد و دارای 96 اتاق و سوئیت لوکس می باشد.

هتل اوپوس ونکوور دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار و کافه می باشد. همچنین این هتل دارای یک گالری هنری می باشد که آثار هنرمندان محلی و بین المللی را در معرض نمایش می گذارد.

5. هتل چهار فصل ونکوور (Four Seasons Hotel Vancouver)

هتل چهار فصل ونکوور یکی از لوکس ترین و مشهورترین هتل های ونکوور است که در مرکز شهر واقع شده است. این هتل در سال 1976 افتتاح شد و دارای 373 اتاق و سوئیت لوکس می باشد.

هتل چهار فصل ونکوور دارای استخر سرپوشیده و روباز، مرکز تناسب اندام، اسپا، رستوران، بار و کافه می باشد. همچنین این هتل دارای یک باغ زیبا می باشد که در نوع خود بی نظیر است.

6. هتل پن پاسیفیک ونکوور (Pan Pacific Vancouver Hotel)

هتل پن پاسیفیک ونکوور یک هتل لوکس است که در مرکز شهر ونکوور واقع شده است. این هتل در سال 1976 افتتاح شد و دارای 509 اتاق و سوئیت لوکس می باشد.

هتل پن پاسیفیک ونکوور دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، اسپا، رستوران، بار و کافه می باشد. همچنین این هتل دارای یک باشگاه قمار می باشد.

7. هتل بلو واتر ونکوور (Bluewater Hotel Vancouver)

هتل بلو واتر ونکوور یک هتل بوتیک لوکس است که در مرکز شهر ونکوور واقع شده است. این هتل در سال 2012 افتتاح شد و دارای 96 اتاق و سوئیت لوکس می باشد.

هتل بلو واتر ونکوور دارای موقعیت مکانی عالی در نزدیکی جاذبه های گردشگری مانند پارک استنلی، فانوس دریایی Point Grey و مرکز خرید Granville Island می باشد.

اتاق ها و سوئیت های هتل بلو واتر ونکوور با امکانات مدرن و دکوراسیون شیک مجهز شده اند. همچنین این هتل دارای یک استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، اسپا، رستوران و بار می باشد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد هتل بلو واتر ونکوور، چشم انداز بی نظیر آن به اقیانوس آرام است. مسافران می توانند از اتاق یا بالکن خود از تماشای منظره زیبای اقیانوس لذت ببرند.

8. هتل وست اند گری ونکوور (West End Grey Hotel Vancouver)

هتل وست اند گری ونکوور یک هتل بوتیک لوکس است که در قلب شهر ونکوور واقع شده است. این هتل در سال 2015 افتتاح شد و دارای 86 اتاق و سوئیت لوکس می باشد.

هتل وست اند گری ونکوور دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار و کافه می باشد. همچنین این هتل دارای یک کتابخانه زیبا می باشد که در نوع خود بی نظیر است.

9. هتل پراید ونکوور (Pride Hotel Vancouver)

هتل پراید ونکوور یک هتل بوتیک لوکس است که در قلب شهر ونکوور واقع شده است. این هتل در سال 2016 افتتاح شد و دارای 40 اتاق و سوئیت لوکس می باشد.

هتل پراید ونکوور دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار و کافه می باشد. همچنین این هتل دارای یک گالری هنری می باشد که آثار هنرمندان محلی و بین المللی را در معرض نمایش می گذارد.

10. هتل ویسکی ونکوور (Whisky Hotel Vancouver)

هتل ویسکی ونکوور یک هتل بوتیک لوکس است که در قلب شهر ونکوور واقع شده است. این هتل در سال 2017 افتتاح شد و دارای 60 اتاق و سوئیت لوکس می باشد.

هتل ویسکی ونکوور دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار و کافه می باشد. همچنین این هتل دارای یک کتابخانه زیبا می باشد که در نوع خود بی نظیر است.

11. هتل جولی ونکوور (Jolli Hotel Vancouver)

هتل جولی ونکوور یک هتل بوتیک لوکس است که در قلب شهر ونکوور واقع شده است. این هتل در سال 2018 افتتاح شد و دارای 80 اتاق و سوئیت لوکس می باشد.

هتل جولی ونکوور دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار و کافه می باشد. همچنین این هتل دارای یک گالری هنری می باشد که آثار هنرمندان محلی و بین المللی را در معرض نمایش می گذارد.

12. هتل پاراگون ونکوور (Paragon Hotel Vancouver)

هتل پاراگون ونکوور یک هتل بوتیک لوکس است که در قلب شهر ونکوور واقع شده است. این هتل در سال 2019 افتتاح شد و دارای 100 اتاق و سوئیت لوکس می باشد.

هتل پاراگون ونکوور دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار و کافه می باشد. همچنین این هتل دارای یک باغ زیبا می باشد که در نوع خود بی نظیر است.

13. هتل پرمیوم ونکوور (Premium Hotel Vancouver)

هتل پرمیوم ونکوور یک هتل بوتیک لوکس است که در قلب شهر ونکوور واقع شده است. این هتل در سال 2020 افتتاح شد و دارای 120 اتاق و سوئیت لوکس می باشد.

هتل پرمیوم ونکوور دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار و کافه می باشد. همچنین این هتل دارای یک کتابخانه زیبا می باشد که در نوع خود بی نظیر است.

14. هتل رویال ونکوور (Royal Hotel Vancouver)

هتل رویال ونکوور یک هتل لوکس است که در مرکز شهر ونکوور واقع شده است. این هتل در سال 1911 افتتاح شد و دارای 40 اتاق و سوئیت لوکس می باشد.

هتل رویال ونکوور دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار و کافه می باشد. همچنین این هتل دارای یک باغ زیبا می باشد که در نوع خود بی نظیر است.

15. هتل سیلو ونکوور (The Sylvia Hotel Vancouver)

هتل سیلو ونکوور یک هتل بوتیک لوکس است که در قلب شهر ونکوور واقع شده است. این هتل در سال 1911 افتتاح شد و دارای 33 اتاق و سوئیت لوکس می باشد.

هتل سیلو ونکوور دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار و کافه می باشد. همچنین این هتل دارای یک کتابخانه زیبا می باشد که در نوع خود بی نظیر است.

نتیجه گیری

ونکوور دارای تعداد زیادی هتل و مسافرخانه در سطوح مختلف می باشد. اما اگر به دنبال اقامتی لوکس و راحت در این شهر هستید، هتل های معرفی شده در این مقاله بهترین گزینه برای شما می باشند.

هنگام انتخاب هتل در ونکوور، به بودجه خود، موقعیت مکانی مورد نظر و امکانات مورد نیاز خود توجه داشته باشید. همچنین بهتر است قبل از رزرو هتل، نظرات مسافران قبلی را مطالعه کنید.

منبع مقاله: آشنایی با معروفترین هتل های ونکوور

انتشار: 3 آبان 1402 بروزرسانی: 3 آبان 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2013

به "معرفی معروفترین هتل های ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی معروفترین هتل های ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید