معرفی جدیدترین آباژور رومیزی در سبک و طرح متنوع

به گزارش کد الکترونیک، شیک ترین آباژور رومیزی برای کنار مبلمان

تزئین و چیدمان خانه برای بیشتر افراد بسیار لذت بخش است. آباژور رومیزی به عنوان یک اکسسوری تزئینی و کاربردی در خانه اهمیت بالایی دارد. وقتی از آباژور صحبت میشود، وسیله ای دکوری برای نورپردازی در فکر شما شکل میگیرد. آباژور ها در دونوع رومیزی و ایستاده به فروش میرسند. اما آباژور آبشار لوتوس علاوه بر نور پردازی مجذوب کننده دارای جریان آب چشم نواز می باشد. جریان آب در میان گلبرگ ها، تصویری از یک طبیعت زیبا را خلق میکند. این آباژورها در ابعاد و طرح های متنوعی متناسب با سبک خانه شما فراوری و عرضه میشوند.

معرفی جدیدترین آباژور رومیزی در سبک و طرح متنوع

آباژور رومیزی به سبک کلاسیک

در خانه های کلاسیک از اکسسوری های گران قیمت و ارزشمند استفاده میشود. این سبک پر زرق و برق و با شکوه است. یک آباژور پرکار و با ظرافت برای این سبک بسیار مناسب است. رنگ طلایی به عنوان رنگ فرعی در سبک کلاسیک بسیار پر هوادار است. از رنگ طلایی برای اکسسوری ها استفاده میشود. آباژور رومیزی را در قسمت های مختلفی از خانه میتوان قرار داد. برترین مکان برای آباژور کنار مبلمان یا روی میز غذاخوری است. جایی که افراد مشغول هم صحبتی با یکدیگر باشند. اگر فضای خانه شما بزرگ است. میتوانید یک آباژور ایستاده خاص و پرجلال بخرید.

برای دکوراسیون مدرن از چه آباژوری استفاده کنیم؟

سبک دکوراسیون مدرن به سادگی معروفیت دارد. در این سبک عناصر طبیعی مانند آب، چوب و… بسیار مورد توجه قرار میگیرد. از اکسسوری های منحنی و بدون گوشه بیشتر استفاده میشود. آباژور رومیزی مدرن باعث زیبایی فضای شما میشود. این اکسسوری علاوه بر ظاهر خوبی که دارد، انرژی مثبتی را در خانه به جریان می اندازد. جریان آب از نظر علم فنگشویی باعث جذب پول و ثروت نیز میشود.

مزیت استفاده از آباژور رومیزی

از نور ملایم این آباژور رومیزی برای مطالعه کتاب استفاده میشود. صدای آب دلربای این دکوری باعث آرامش فکر شما میشود. این صدا به صدای سفید یا نویز سفید معروف است. در واقع نویز سفید باعث فیلتر صداهای مزاحم در خانه میشود. یکی از صداهای مزاحم، صدای تیک تاک ساعت است. با وجود جریان آب دیگر این صدا به گوش نمیرسد. نگاه به جریان آب خستگی را از تن شما بیرون می آورد. زیرا آب دارای انرژی مثبت است و تمام انرژی منفی را از بدن شما بیرون میکشد. صدای آب باعث افزایش تمرکز شما در زمان کار یا مطالعه میشود.

مقایسه این آباژور با دیگر آباژور ها

نورپردازی تنها کاربرد آباژور های موجود در بازار است. از نظر ظاهری تمامی آباژور ها از یک کلاهک، پایه و لامپ تشکیل شده اند. اما آباژور آبشار لوتوس در طرح و رنگ متنوع به صورت کاملاً دستساز ساخته میشود. برای ساخت گلبرگ های این آباژور از هنر دواتگری و قلمزنی استفاده میشود. قلمزنی گلبرگ ها با ظرافت خاصی انجام میشود. در واقع این محصول فقط یک آباژور یا آبنما نیست. بلکه به عنوان صنایع دستی و یک دکوری باارزش، خانه شما را خاص و متفاوت میکند.

انتخاب آباژور رومیزی یا ایستاده

برای خرید آباژور رومیزی یا ایستاده باید به ابعاد خانه خود توجه کنید. اگر فضای کافی برای آباژور ایستاده ندارید. از آباژور رومیزی روی میز پذیرایی یا ناهارخوری بهره ببرید. آباژور های ایستاده برای نقطه کانونی خانه بسیار مناسب است. زیرا ابهت این کار چشم افراد را به خود خیره میکند. نور پردازی آباژور های ایستاده به صورت 12 رنگ کنترلی است. شما میتوانید رنگ نور را متناسب به فضای خود تنظیم کنید.

رنگ آباژور

برترین رنگ برای آباژور فلزی، طلایی یا نقره ای است. این دو رنگ درخشش خاصی در فضای شما ایجاد میکنند. آباژور نقره ای رنگ برای دکوراسیون سفید و مشکی بسیار مناسب است. به خصوص اگر دیوار پشت آباژور به رنگ تیره باشد. آباژور برجسته تر و مجذوب کننده تر به نظر میرسد. ترکیب رنگ طلایی با رنگ کرمی، ارغوانی، زرشکی و پاستیلی در دکوراسیون بسیار فوق العاده میشود. اگر میز مناسب برای آباژور رومیزی ندارید. از پایه های فلزی به رنگ طلایی یا نقره ای متناسب با رنگ آباژور بهره ببرید.

استاندارد بودن آباژور

مقدار نور و شدت آن در آباژور موضوع بسیار مهمی است. به همین علت در آباژور ها برای کنترل شدت نور از کلاهک استفاده میشود. در آباژور آبشار لوتوس شدت نور با سنگ مرمر تنظیم میشود. نور از سنگ مرمر عبور میکند و بر روی گلبرگ ها میتابد. تصویر زیبایی از ترکیب نور و جریان آب ایجاد میشود. برای کنترل صدای آب نیز از سنگ مرمر داخل گلبرگ ها استفاده میشود. با جابه جا کردن سنگ ها داخل گلبرگ ها به صدای آب مورد علاقه خود دست پیدا میکنیم.

شرکت لوتوس تولیدکننده انواع آباژور در ابعاد رومیزی و کنار سالنی است. دارای گارانتی با ضمانت 2 ساله می باشد. از برترین متریال برای ساخت محصولات استفاده میکند. یکی از مزیت های بزرگ این شرکت، ساخت سفارشی آباژور آبشار متناسب با سلیقه مشتری می باشد. برای مشاهده تمامی محصولات به سایت LOTUS-HANDMADE.COM مراجعه کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2333

به "معرفی جدیدترین آباژور رومیزی در سبک و طرح متنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جدیدترین آباژور رومیزی در سبک و طرح متنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید