معاون بیمه ای تامین اجتماعی در مرکز 1420 به سوالات مردمی پاسخ می دهد

به گزارش کد الکترونیک، تعران (پانا)- معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی ساعت 9 تا 11 روز سه شنبه 5 اسفند با حضور در مرکز پاسخگویی تلفنی 1420 به سوالات مردمی پاسخ می دهد.

معاون بیمه ای تامین اجتماعی در مرکز 1420 به سوالات مردمی پاسخ می دهد

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مهرداد قریب در این بازه زمانی به تماس های مردمی پاسخ داده و نظرات، پیشنهادات و نقدها تماس گیرندگان با مرکز 1420 را خواهد شنید.

مرکز جوابگویی تلفنی با شماره 1420 سازمان تأمین اجتماعی به منظور جوابگویی به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجماعی در حال توسعه و تعداد کاربران و ظرفیت جوابگویی این مرکز در حال ارتقا است.

به گزارش ایرنا، سامانه 1420 جوابگوی سوالات شهروندان در مورد اعتبار دفترچه های تامین اجتماعی است. خدمات سابقه ای دفترچه های تأمین اجتماعی، حمایت های کوتاه مدت، بازرسی و بخشی از خدمات ثبت نام کارفرمایان و بیمه شدگان هم به وسیله این سامانه امکان پذیر است.

بر اساس آخرین آمارها، بالغ بر 14 میلیون نفر از جمعیت کشور به عنوان بیمه شده اصلی و بیش از چهار میلیون نفر هم به عنوان مستمری بگیر بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان از تعهدات بلندمدت وکوتاه مدت بیمه ای و درمان بهره مند می شوند.

با احتساب اشخاص تبعی تحت تکفل این گروه ها، در مجموع بیش از 44 میلیون نفر از جمعیت کشور عضو خانواده تامین اجتماعی محسوب می شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1652

به "معاون بیمه ای تامین اجتماعی در مرکز 1420 به سوالات مردمی پاسخ می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون بیمه ای تامین اجتماعی در مرکز 1420 به سوالات مردمی پاسخ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید