مسابقات والیبال پیشکسوتان بانوان استان بوشهر خاتمه یافت

به گزارش کد الکترونیک، فرماندار شهرستان گناوه ظهر شنبه در آئین پایانی این مسابقات گفت: در راستای توسعه ورزش در شهرستان گناوه کوشش های خوبی اجرا شده و برنامه های مهمی را در دست اجرا داریم.

مسابقات والیبال پیشکسوتان بانوان استان بوشهر خاتمه یافت

سید علی پاک نژاد از بهبود وضعیت زیرساخت های ورزشی در شهرستان گناوه به عنوان یک اولویت نام برد و اضافه نمود: از همه ظرفیت ها برای توسعه ورزش در این شهرستان استفاده می کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه نیز گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی برنامه های متنوع و زیادی در رشته های مختلف داریم.

رحمان عمادی با اشاره به وجود استعدادها و قابلیت های ورزشی متعدد در گناوه اضافه نمود: شهرستان گناوه در سطح استان در طول سال مسابقات و فعالیت های زیادی را برگزار می نماید.

عمادی توضیح داد: گناوه در سطح کشوری و استانی مسابقات زیادی را به خصوص در ورزش های تیمی و ساحلی مانند فوتبال و والیبال ساحلی میزبانی نموده است.

به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقه قهرمانی والیبال پیشکسوتان بانوان استان با حضور شش تیم گناوه، عقاب بوشهر، جم، دیر، مهشید بوشهر و شریف دشتستان به میزبانی گناوه در سالن حوادث برگزار گردید.

در انتها مسابقات که به مدت دو روز بطول انجامید مهشید بوشهر، جم و گناوه مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در مراسم اهدای جام های قهرمانی پاکنژاد فرماندار گناوه، اسفندیاری معاون فرماندار، عمادی رییس اداره ورزش گناوه، رئیس هیئت والیبال استان، رئیس هیئت والیبال گناوه و خدیجه دشتی مسئول ورزش بانوان اداره و جوانان گناوه حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 125

به "مسابقات والیبال پیشکسوتان بانوان استان بوشهر خاتمه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات والیبال پیشکسوتان بانوان استان بوشهر خاتمه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید