مربی تیم ملی والیبال: به دلیل نزدیک بودن انتخابی المپیک بازی با چین راحت نبود

به گزارش کد الکترونیک، سعید رضایی معتقد است که به دلیل نزدیک بودن بازی های انتخابی المپیک، بازی با تیم چین در لیگ ملت ها راحت نبوده است.

مربی تیم ملی والیبال: به دلیل نزدیک بودن انتخابی المپیک بازی با چین راحت نبود

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش کد الکترونیک، سعید رضایی مربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص پیروزی مقابل چین در بازی دوم لیگ ملت های والیبال 2019 گفت: به خاطر برد خوب امروز برابر چین خشنود هستم چون بازیکنان تیم ملی ایران خیلی خوب بودند. این سومین دیدار ما با چین در سالهای اخیر بود که به دلیل نزدیکی انتخابی المپیک کار را سخت تر می کرد.

او اضافه نمود: تیم ما از نظر فردی خوب است اما نبود بازی تدارکاتی کار را سخت تر می نماید. با این حال خشنودم که توانستیم پیش از بازی های انتخابی المپیک تیم چین را شکست دهیم تا این انگیزه را به آن ها ندهیم که در انتخابی المپیک ایران را خیلی تحت فشار قرار دهند.

مربی تیم ملی والیبال ایران درباره بازی فردا مقابل آلمان نیز گفت: آلمان تیمی است که پتانسیل بالایی دارد و بازیکنان این تیم سرویس های زهر داری را می زنند. روز گذشته می توانستند سه بر صفر چین را شکست دهند اما شرایط جور دیگری رقم خورد. امروز نتوانستیم بازی این تیم مقابل ایتالیا را ببینیم چون بازی ها فشرده است. امیدوارم فردا هم بتوانیم عملکرد خوبی را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 286

به "مربی تیم ملی والیبال: به دلیل نزدیک بودن انتخابی المپیک بازی با چین راحت نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی والیبال: به دلیل نزدیک بودن انتخابی المپیک بازی با چین راحت نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید