مجیدی:مهم نیست چند گل بخوریم، به هیچ تیمی نمی بازیم

به گزارش کد الکترونیک، دیاباته بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال است ولی ما در ساختار دفاعی و حمله برنامه داریم و هر بازیکنی در این ساختار قرار بگیرد می تواند همان کاری که دیاباته می نماید را انجام دهد.

مجیدی:مهم نیست چند گل بخوریم، به هیچ تیمی نمی بازیم

به گزارش کد الکترونیک، فرهاد مجیدی در کنفرانس خبر پیش از داربی از روحیه بالای بازیکنان خود گفت و اینکه نبودن دیاباته تاثیر چندانی در فرایند بازی تیم او نخواهد داشت.

بازی با پرسپولیس برای ما و پرسپولیس مهم است. بازیکنان دو تیم برای این بازی دو برابر شرایط معمول کوشش می نمایند. نمی توانم حساسیت بازی را کتمان کنم. من فکر می کنم مصدومیت دیاباته به دلیل پروازهای ما بود. بازیکنان بعد از مصدومیت، نمی توانند وارد تمرین شوند و آقای ربانی را به همین دلیل آورده ایم که در بحث ریکاوری به ما یاری نمایند. الان یزدانی و غلامی این شرایط را دارند و بعد از کارهای بدنی وارد تمرینات گروهی می شوند.

دیاباته بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال است ولی ما در ساختار دفاعی و حمله برنامه داریم و هر بازیکنی در این ساختار قرار بگیرد می تواند همان کاری که دیاباته می نماید را انجام دهد. من از بازیکنانم خواسته ام تمرکز داشته باشند.

مجیدی همچنین در مورد آمادگی بالای قائدی او را شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی دانست قائدی در چند بازی گذشته فوق العاده بوده است. نه تنها او، بلکه بعضی بازیکنان ما می توانند فیکس تیم ملی باشند. اینکه کدام مربی بازیکن را بالا می برد یا برعکس، در تیم ما مفهومی ندارد. این یکدست ترین تیم تاریخ باشگاه استقلال است. چون یکدست و یک دل هستیم کسی نمی تواند ما را شکست دهد. این یکدلی و همدلی تیم ماست که باعث شده تا کنون تیمی ما را شکست ندهد.

مجیدی در پاسخ به حضور مدافع بلغاری استقلال هم گفت چون زمان کمی با ما بوده است و در کارهای گروهی کمتر بوده، فردا بازی نمی نماید

سرمربی استقلال شرایط فنی این روزهای تیمش را هم رو به رشد می داندوقتی من استقلال را تحویل گرفتم، روی ساختار دفاعی این تیم بیشتر تمرکز کردم. ما تنها هشت موقعیت گل به حریفان از وقتی من آمده ام،داده ایم. برای من مهم نیست تیمم چند گل می خورد بلکه برایم مهم این است که دو برابر گل خورده، گل بزنیم. امیدوارم فردا طرفداران دو تیم فقط تیم خود را تشویق نمایند. فحاشی ها باعث استرس بازیکنان و مصدومیت آنها می گردد و از کیفیت بازی کم می نماید. فردا به نظرم شاهد یکی از بهترین دربی ها خواهیم بود.

هرچه تماشاگر بیشتر باشد، انگیزه مربی و بازیکنان بیشتر می گردد. تنها چیزی که از فوتبال ما باقی مانده همین طرفداران است. امیدوارم فردا یک بازی سالم و به دور از حواشی را ببینیم.

روزی که سرمربیگری استقلال را قبول کردم، یک رویا داشتم. در کنار طرفداران به آنچه که می خواهم می رسم. با این تیم پیروز می شوم چون طرفداران خوبی داریم و بازیکنان یکدست و همدلی داریم. با کوشش به چیزی که می خواهیم، می رسیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 878

به "مجیدی:مهم نیست چند گل بخوریم، به هیچ تیمی نمی بازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی:مهم نیست چند گل بخوریم، به هیچ تیمی نمی بازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید