لیگ اروپا، شکست خانگی، صعود آرسنال را به تعویق انداخت، لاتزیو با یک پیروزی خفیف امیدوار ماند

به گزارش کد الکترونیک، پیروزی، امید تیم فوتبال لاتزیو به صعود را زنده نگه داشت و شکست، موضع آرسنال را اندکی به خطر انداخت.

لیگ اروپا، شکست خانگی، صعود آرسنال را به تعویق انداخت، لاتزیو با یک پیروزی خفیف امیدوار ماند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش کد الکترونیک، هفته پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا با رجحان تیم فوتبال لاتزیو و شکست آرسنال در خانه پیگیری شد.

در گروه ششم مسابقات، پس از اینکه اوبامیانگ در دقیقه 45 آرسنال را پیش انداخت، اینتراخت فرانکفورت توسط کامادا در دقایق 55 و 64 به گل رسید و در خانه تیم لندنی با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. در دیگر بازی این گروه، ویتوریا گیمارش و استاندارد لیژ به تساوی یک - یک رضایت دادند. در جدول گروه ششم، آرسنال 10 امتیازی در صدر است و اینتراخت فرانکفورت با 9 و استاندار لیژ با هفت امتیاز در تعقیب این تیم و امیدوار به صعود هستند. آرسنال برای صعود باید در هفته پایانی حتماً حداقل یک امتیاز مقابل استاندارد لیژ کسب کند.

براساس این گزارش، در گروه پنجم، لاتزیو در خانه با گل کوره آ در دقیقه 24، یک بر صفر مقابل کلوژ از رومانی به رجحان رسید. در همین گروه، سلتیک در خانه 3 بر یک از سد روزنبرگ گذشت. در جدول گروه پنجم، سلتیک 13 امتیازی صعودش را قطعی کرد و لاتزیوی شش امتیازی تنها در صورتی صعود خواهد نمود که در هفته آخر پیروز گردد و کلوژ 9 امتیازی به رقیبش ببازد.

در سایر بازی ها از گروه اول، آپوئل نیکوزیا 2 بر صفر از سد داندلاژ گذشت و سویا 2 بر صفر قره باغ را برد. در گروه دوم، کپنهاگن یک بر صفر لوگانو را برد و مالمو 4 بر 3 مقابل دیناموکیف به رجحان رسید. در گروه چهارم، لاسک با نتیجه 2 بر یک پیروز به گذر از سد روزنبرگ شد و اسپورتینگ لیسبون 4 بر صفر آیندهوون را مغلوب خودش کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 647

به "لیگ اروپا، شکست خانگی، صعود آرسنال را به تعویق انداخت، لاتزیو با یک پیروزی خفیف امیدوار ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، شکست خانگی، صعود آرسنال را به تعویق انداخت، لاتزیو با یک پیروزی خفیف امیدوار ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید