فیسبوک مسنجر و واتس اپ ادغام می شوند؟

به گزارش کد الکترونیک، اگرچه از مدتی پیش اعلام شده بود که شرکت مادر فیس بوک میخواهد بین زیرمجموعه های خود ارتباط شبکه ای برقرار کند، اما اکنون علائم اولیه پشتیبانی از گفتگوی متقابل بین فیس بوک مسنجر و واتس اپ دیده می گردد.

فیسبوک مسنجر و واتس اپ ادغام می شوند؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ما می دانیم که در نهایت فیس بوک میخواهد واتس اپ را در برنامه های دیگر فیس بوک ادغام کند و اکنون زیرساخت های این موضوع در حال انجام است.

بیشتر بدانید:

نسخه دسکتاپ واتس اپ به روزرسانی شد

استیکر های متحرک واتس اپ وارد نسخه آزمایشی شدند

چگونه مخاطبان واتس اپ را در آیفون بلاک کنیم؟

این موضوع می تواند یک پیش زمینه برای فرایند طولانی ادغام کاربران فیس بوک مسنجر و کاربران واتس اپ باشد. تفاوت اصلی بین هر دو سیستم عامل پیغام رسانی در این است که واتس اپ علاوه بر رمزنگاری، اطلاعات گپ را بر روی دستگاه ذخیره می نماید. به همین دلیل است که واتس اپ فقط در یک دستگاه واحد مجاز به استفاده است این در حالی است که فیس بوک چنین محدودیتی ندارد.

منابع مطلع به ایجاد جداول در یک پایگاه داده محلی در پیغام رسان فیس بوک اشاره دارند که به منظور مدیریت پیغام ها و خدمات مورد احتیاج است. همچنین به عناصر دیگری نیز اشاره شده است که به بوک مسنجر امکان می دهد که کاربران واتس اپ را مسدود نمایند و اعلان های واتس اپ و جزئیات گیرنده گپ را بفهمید.

محتوای پیغام با سرور های فیس بوک به اشتراک گذاشته نمی گردد؛ بنابراین، برنامه مسنجر برای ایجاد مکالمه بین فیس بوک مسنجر و واتس اپ باید یک پروتکل جدید را درج کند. تعیین نیست که آیا فیس بوک برای همگام سازی آن در دستگاه ها، این پایگاه داده محلی را بارگذاری می نماید یا خیر چرا که یکی از تعیینه های پیغام رسان فیس بوک این است که می توانید همزمان از چندین دستگاه به ارسال و دریافت چت بپردازید.

منبع: انتخاب
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1252

به "فیسبوک مسنجر و واتس اپ ادغام می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیسبوک مسنجر و واتس اپ ادغام می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید