رویداد برطرف چالش فناوری و استارت آپ رنگ و صنایع با همکاری دانشگاه آزاد قزوین برگزار می گردد

به گزارش کد الکترونیک، شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین 25 دی ماه با همکاری دانشگاه آزاد واحد قزوین رویداد برطرف چالش فناوری و استارت آپ رنگ و صنایع وابسته با رویکرد شبکه سازی برگزار می نماید.

رویداد برطرف چالش فناوری و استارت آپ رنگ و صنایع با همکاری دانشگاه آزاد قزوین برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه کد الکترونیک، شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین رویداد برطرف چالش فناوری و استارت آپ رنگ و صنایع وابسته با رویکرد شبکه سازی 25 دی ماه امسال برگزار می نماید.

شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در اطلاعیه ای با اشاره به مطالعات اجرا شده در حوزه شناسایی گلوگاه های فناوری رشته صنعت غالب استان قزوین و پیگیری راه چاره هایی برای برطرف آن گفت: صنایع شیمیایی و صنعت رنگ به عنوان اولویت نخست گلوگاه فناوری استان معین شد و از آنجا که عمده ترین فعالیت فن بازار، شناسایی عارضه ها و احتیاج های فناوری صنایع مختلف و یاری به برطرف آن ها به وسیله ایجاد پیوند میان مراکز علمی، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، استارت آپ ها، نخبگان و صنایع مختلف است، درصدد برآمدیم رویداد برطرف چالش و استارت آپ را که بهترین گزینه برای معرفی چالش های موجود و جذب طرح ها، ایده های برتر و ظرفیت های بالای استارت آپ ها برای برطرف آنهاست در حوزه صنعت رنگ و صنایع وابسته برگزار کنیم.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به هدف برگزاری رویداد برطرف چالش فناوری و استارت آپ رنگ و صنایع وابسته با رویکرد شبکه سازی عنوان شده است: در این رویداد درصدد آنیم تا ضمن معرفی چالش ها و تقاضا های فناوری مربوط به صنعت رنگ، پلیمر، رزین، نانو و صنایع وابسته، طرح های فناورانه و برطرف چالش و همچنین ایده های برتر استارت آپی را در این حوزه شناسایی و به این صنایع معرفی کنیم.

در این اطلاعیه مطرح شده است: در این راستا باید شبکه فعالی را در حوزه رنگ و صنایع وابسته اعم از صاحبان صنایع، متولیان تحقیق و توسعه، استادان دانشگاهی و صاحب نظران، پژوهشگاه ها و نهاد های پشتیبان و مکمل استان توسعه بخشیم تا از این طریق بیشترین ظرفیت های محلی و ملی موجود در خدمت این رشته قرار گیرد.

در این اطلاعیه با بیان اینکه موضوع برطرف معضلات موجود در این صنعت مدنظر قرار گرفته، یادآوری شده است که در این شبکه به وسیله ارتباطات کسب و کار با کسب و کار (B 2 B) و کسب و کار با فرد متخصص (B 2 P)، جهت رشد واحد های صنعتی به صورت اثربخش و ابزار برطرف معضلات به وجود خواهد آمد.

در رویداد برطرف چالش فناوری و استارت آپ رنگ و صنایع وابسته با رویکرد شبکه سازی طرح ها در دو گروه کلی تخصصی و آزاد قابل ارائه هستند. طرح های تخصصی نیز به دو زیر گروه طرح های استان قزوین و کشوری تفکیک شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1557

به "رویداد برطرف چالش فناوری و استارت آپ رنگ و صنایع با همکاری دانشگاه آزاد قزوین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد برطرف چالش فناوری و استارت آپ رنگ و صنایع با همکاری دانشگاه آزاد قزوین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید